Wijk aan Zee is prachtig - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Wijk aan Zee is prachtig - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Wijk aan Zee is prachtig

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

22 Januari 2019 | Nederland, Wijk aan Zee

Afgelopen tijd heb ik niet meer op mijn blog geschreven.
Wel was ik vaak op het strand te vinden en heb een paar prachtige foto's gemaakt. Dus ik dacht die kan ik ook wel eens delen.
Nieuw Zeeland en IJsland zijn prachtig, maar hier in Wijk is het ook top.
Ik woon zo dicht bij het strand en kom er dus bijna dagelijks. Hoe mooi is dat. En elke dag is het weer anders. Gisteren leek het nog zomer met het zonnetje erbij en een temperatuur net boven het vriespunt. En vandaag was het guur en sneeuwde het, echt winters dus . Ook prachtig dus.
Vandaag met het kleinkind van mijn vriendin lekker door de duinen en over het strand gebanjerd. Ook zij vond het prachtig. Net 2 en ze is al een echt strand meisje. Als we naar Wijk aan Zee gaan roept ze al blij dat we naar het strand gaan en naar de zee. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Dus we hoeven niet ver te reizen om prachtige natuur te zien.

  • 22 Januari 2019 - 15:50

    Joke En Joost:

    Lieve Leela,

    Wat leuk om weer wat van je te horen! En natuurlijk is Nederland ook mooi, maar Nieuw-Zeeland …….
    Even gekeken in ons fotoalbum. 22 januari 2008: Waiotapu Thermal Park! Huka Falls. Prachtig weer. Maar IJsland (2018) vonden we ook heel bijzonder. Nu plannen voor Schotland. En Groenland staat ook nog op ons lijstje.

    Groetjes en leuk om zo nu en dan iets van je te horen!

    Joke en Joost

  • 22 Januari 2019 - 15:57

    Georgien:

    HEEL MOOI, ons dorp in de duinen.....

  • 23 Januari 2019 - 00:39

    Urja:

    Prachtige foto's.

  • 23 Januari 2019 - 05:15

    Carola:

    Super mooi, Leela. Heerlijk om zo buiten te zijn in allerlei weersomstandigheden. Maar....over ruim een week gaan we toch naar Nieuw-Zeeland. Eens kijken hoe mooi het daar is. Liefs Carola.

  • 23 Januari 2019 - 07:46

    Mirjam:

    Ha Leela,
    Dat klopt helemaal! Nederland is hartstikke mooi!
    Zeker in WaZ, lekker aan het strand, ik kom er super graag.
    Geniet xx
    lieve groet, Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 208940

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: