Op weg terug naar Auckland - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Op weg terug naar Auckland - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Op weg terug naar Auckland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

24 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Raglan

Na een actieve ochtend ben ik nu weer op weg terug naar Auckland. Vandaag krijg ik mijn grote rugzak weer terug. Jippie. Het viel me overigens mee hoe makkelijk het ging zonder al die extra bagage. Eigenlijk houd ik wel van leeuwen light traveling. Het is dat ik een reis ga begeleiden. Daarvoor heb ik ook extra spullen bij me.
Mijn actieve ochtend begon met een ochtend duik in de rivier voor de Hostel. Na een lekkere douche ben ik gaan kayakken. En daarna koffie drinken bij het plaatselijke café. En vervolgens ben ik nog naar het strand gegaan voor een laatste duik in de oceaan.
En nu ben ik op weg naar het vliegtuig. Het is heerlijk weer en ik geniet erg van de warmte.
Wordt vervolgd.
Liefs Leela

  • 24 Januari 2018 - 08:32

    Carola:

    Dat klinkt heerlijk. Veel succes met de groep. Genietse. Liefs Carola.

  • 24 Januari 2018 - 11:41

    Joost En Joke:

    Klinkt heerlijk! Vanmorgen ge-appt met Anke. Is vandaag jarig. 10 jaar geleden kreeg ze van jou een cadeautje in de bus! Mooie herinneringen. Veel plezier met je groep!

    Groetjes,
    JoJo

  • 24 Januari 2018 - 17:09

    Raagi:

    Klinkt allemaal weer erg fijn. Als ik ondertussen hier er nu voor zorg dat ik verlicht raak ben ik dan licht genoeg om volgende keer in je rugzak mee te reizen ;-).. Wel in de handbagage graag dan.

  • 29 Januari 2018 - 12:23

    Ranjana:

    Lieve Leela, mooi om de verschillen in toonaard van je berichtjes te lezen. Ik ben blij dat je je weer kunt ontspannen, nadat je door alle commotie om de een of andere reden moest worden opgeschud, zo lijkt het. Plezierig voor je dat je je spullen weer bij je hebt, zodat je je kunt verlaten op wat je beschikbaar en bij de hand hebt. Nu kan het grote genieten beginnen, met de groep mensen met wie je de reis maakt. Je hartelijk gegund! Liefs, Ranjana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Raglan

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 208788

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: