Op naar Kaikoura - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Op naar Kaikoura - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Op naar Kaikoura

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

09 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Motueka

De dagen hier op het Zuidereiland waren echt geweldig tot nu toe. Prachtig weer. Heerlijk genoten van de zon, strand en de zee. Heel veel gezwommen. Het water hier is zo lekker helder en fris. We hebben een paar nachten doorgebracht in een lodge aan het einde van een prachtig schiereiland van de Marlborough Sounds. Even ver weg van alle drukte. Zelfs geen Internet mogelijkheden. Één iemand van mijn groep wilde er wel blijven. Uiteindelijk is ze toch maar weer meegegaan met ons.
Gisteren hebben de meesten of gekayaked of gewandeld. En vandaag gaan we naar Kaikoura. De plek die anderhalf jaar geleden getroffen is door een behoorlijke aardbeving. Vorig jaar konden we er niet naar toe. Het hele dorp was afgesloten van de buitenwereld. Nu gaan we er dus wel heen. Ben benieuwd hoe het er is en of er grote veranderingen te zien zijn in de natuur daar
We gaan bijna vertrekken.
Dus tot een volgende keer
Liefs xxxx

• 10 Februari 2018 - 09:51

Georgien:

klinkt goed, fijn werk is een zegen op zich, veel plezier, liefs Georgien

• 10 Februari 2018 - 11:18

Jivan:

Hé liefje

In gedachten kan ik nu steeds stukjes met je meereizen omdat ik er 2 jaar geleden ook samen met je mocht zijn.
    Wat is het toch een mooi land en wat kan de natuur grillig zijn daar. Ook gaaf. Ben benieuwd of je nog met dolfijnen gaat zwemmen want dat was iig mijn allermooiste ervaring toen.
    Dikke knuffel
    Jivan