Vrienden bezoek in IJsland - Reisverslag uit Grindavík, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Vrienden bezoek in IJsland - Reisverslag uit Grindavík, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Vrienden bezoek in IJsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

13 Juli 2017 | IJsland, Grindavík

Wat ben ik toch bevoorrecht met mijn vrienden hier in IJsland. Vorige week donderdag nacht werd ik opgewacht door mijn vrienden in Kefalvik. Zo fijn. Het hele weekend was ik bij hen. Heerlijk bij gekletst, gegeten en gewandeld. Zelfs een vuurtje gemaakt.
En vanaf maandag ben ik bij mijn 2 vriendinnen in Grindavik. We hebben in de hottub gezeten. Heerlijk gegeten en ook weer bij gekletst.
Ik ben hier nu een week en het zo fijn om me zo welkom te voelen.
Volgende week maandag vlieg ik weer naar huis. En ook daar ben ik blij met iedereen in mijn leven.

  • 14 Juli 2017 - 14:25

    Joost En Joke:

    Hé Leela, wat leuk om weer eens wat van je te horen. Zoals je misschien nog wel weet zijn Lottie en ik naar Antarctica geweest in februari. Het was een prachtige reis en heeft grote indruk op ons gemaakt. Mijn film is klaar en Lottie is nog bezig met het fotoboek. De taken worden eerlijk verdeeld! Het was ook een heel leuk moeder-dochterervaring.
    Afgelopen zondag zijn Joost en ik bij Loes geweest. Anke was er ook. En in april zijn Piet en Janny bij ons geweest. Grappig dat die vriendschappen zijn voortgekomen uit onze NZ-reis van 2008!
    Volgend jaar zijn Joost en ik echt van plan om naar jouw geliefde IJsland te gaan. Ben benieuwd of we ook net zo enthousiast als jij zullen worden.
    Lieve groeten en wie weet tot ziens.

    Joke en ook namens Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 208803

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: