4 weken op IJsland - Reisverslag uit Kirkjubæjarklaustur, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu 4 weken op IJsland - Reisverslag uit Kirkjubæjarklaustur, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

4 weken op IJsland

Blijf op de hoogte en volg Leela

14 Augustus 2012 | IJsland, Kirkjubæjarklaustur

Ben alweer zo'n 4 weken in IJsland. De weken zijn voorbij gevlogen. Eerst 2 dagen naar de Wetmaneilanden. Daarna de groep. En nu zijn Mirjam en haar kinderen hier alweer een week.
Mijn groep was echt supergaaf. Onwijs leuke mensen, prachtig weer en een hele leuke chauffeusse. Wat wil je nog meer.
Helaas kan ik via mijn nieuwe iPad nog geen foto 's op mijn weblog zetten, dus die zet ik erop als ik weer thuis ben. Begin september.
Met Mir en de kinderen hadden we de eerste dagen pech met het weer. We gingen naar de Westman eilanden en het regende en het zicht was ook erg matig. Gelukkig zagen we wel veel papegaai duikers en dat was ook de reden waarom we daar heen gingen. Er waren er zoveel, niet te tellen.
Daarna zijn we naar Skaftafell en het ijsbergenmeer. Gelukkig werd het weer een stuk beter en hebben we wel gisteren in de zon kunnen liggen. Nu zitten we even te internetten in Kirkjubaejaerklaustur. En zijn we op weg naar een zwembad ergens in de bergen in de buurt van Skogar.
Nu maar hopen dat het weer ons meezit.
Groetjes vanuit hier
Bless bless

• 15 Augustus 2012 - 08:35

Joost En Joke Van Kempen:

Lieve Leela,
    Natuurlijk krijgen jullie mooi weer en een leuke vakantie met z'n allen!
    Groetjes

• 15 Augustus 2012 - 11:01

Liesbeth:

Tot ziens op IJsland! Ik vertrek zaterdag.. eindelijk..!!

• 20 Augustus 2012 - 22:53

Carola (N.w.hout):

Hoi Leela, wat moet ik meer meenemen dan kleding bv. een slaapzak of zoiets?
    Hoor van je, heb er zin in!
    Lieve groetjes CArola.

• 22 Augustus 2012 - 20:30

Lisette Thijssen:

He Leela,

Fijn dat je het weer zo naar je zin hebt gehad met een groep in Ijsland. Ik duim voor meer mooi weer voor jullie!En hopelijk wil je komende winter weer een mooie winterreis begeleiden voor het NIVON?
    Groetjes,Lisette