Home sweet home - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

15 Augustus 2014 | Nederland, Wijk aan Zee

Sinds afgelopen maandag ben ik weer thuis. Onverwacht opgewacht door op Schiphol door Pauline, Lara en Lars (mijn 2 nichtjes en mijn neefje) . Wat een verrassing. Echt superleuk. Samen hebben we nog een ijsje gegeten en daarna hebben zij mij naar de vertrekhal gebracht waar Raagi mij, samen met haar hondje Spike en het oppashondje Kees, ophaalde om naar huis te brengen.

Eenmaal thuis gekomen zijn we (Raagi en ik) gelijk met de hondjes naar het duinen gegaan. Lekker gewandeld en van de warme zon genoten. Na 7 weken koel weer eindelijk weer warme zon. Ook al was het voor Nederland koel geworden, voor mij was het lekker warm.

De hele week is Raagi bij me gebleven en hebben we veel gewandeld met haar hondje. Kees was ondertussen alweer door zijn eigen baasje opgehaald.

Ook hebben we genoten van een lang terras bezoek samen met een aantal familie leden van mij, En vanavond ben ik weer ondergedompeld in het uitgaansleven van Wijk aan Zee. Er was smaakmarkt en tevens een optreden van de groep Italianen die in Wijk aan Zee zijn ivm het 15 jarig bestaan van Cultureel village, http://www.wijkaanzee.org/wijk-aan-zee-jutter-juni-2014

Afgelopen zomer heb ik eindeloos kunnen genieten van de prachtige natuur in IJsland en Groenland, van de 2 reizen die ik mocht begeleiden en van het bezoek aan mijn vrienden in IJsland.
Wat een topzomer heb ik gehad. En nu ben ik ook blij om weer thuis te zijn en al mijn vrienden weer te kunnen ontmoeten.

Lieve groetjes Leela

• 16 Augustus 2014 - 10:04

Mariel:

Ja, was ook leuk om jou weer te zien op de smaakmarkt. Tot maandag in Sonnevanck!