Superkrab - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Superkrab - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Superkrab

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

20 Juni 2012 | Nederland, Wijk aan Zee

Loop ik op het strand in Castricum, sta ik niets vermoedend even stil. En wat zie ik daar liggen: een KRAB. Nee niet zo'n eentje die je wel eens vaker tegenkomt, nee een SUPERKRAB. Nog nooit gezien en zeker niet op het strand in Nederland. Gelukkig had ik mijn i Podje mee en kon ik er een foto van maken.
De volgende dag ben ik gaan wandelen met een paar vriendinnen uit het dorp en zien we prachtige orchideen in de duinen. Ja ik hoef echt niet ver te reizen om mooie dingen te zien. Maar goed dat wist ik al een tijdje.
Wonen aan zee is echt een groot cadeau voor mij. Elke dag genieten van strand zee en prachtige luchten. Met zon, regen, storm, het maakt niet uit. Alles heeft zijn charme.
En ook het wonen in een klein dorpje vind ik super. Er is hier maar 1 supermarkt bijvoorbeeld en daar kom ik dan al snel een bekende tegen. Ook heb je hier heerlijke strandrestaurantjes. Een van mijn favoriete is de kUST, http://www.strandpaviljoendekust.nl/

Over een maand ga ik overigens wel weer naar IJsland, mijn reis aldaar gaat door. Dus heb je nog zin om naar IJsland te gaan deze zomer. Je kunt nog boeken. http://www.askja.nl/ijsland/groepsreizen/algemeen/zwerftocht-door-ijsland.html
Ik vertrek met de reis van 27 juli.

Fijne dag en tot een volgende keer
Liefs Leela
ps de foto's volgen nog , het lukte me vooralsnog niet om ze te downloaden
Je kunt ook kijken op mijn facebook, daar lukte het wel:
http://www.facebook.com/leela.kraaijeveld

  • 20 Juni 2012 - 14:09

    Jonne:

    hey daar, leela,
    wat een grappig verhaal nou toch weer, maar uh, WAAR vind ik de foto van je superkrabbie?? k ben érrug benieuwd!! liefs, jonne

  • 20 Juni 2012 - 19:22

    Mirjam :

    Ja ja...jij boft maar weer!
    Ik mag lekker vaak meegenieten, dat is wel erg fijn.
    En weet je, die Orchideeën staan gelukkig ook hier langs de weg (Amsterdam Noord)
    als je waterland in loopt, nog geen km van mijn flatje.
    Liefs en tot gauw xx

  • 26 Januari 2013 - 15:12

    Isabel:

    woooooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 208979

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: