Een weekje IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Een weekje IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Een weekje IJsland

Blijf op de hoogte en volg Leela

11 Juli 2014 | IJsland, Keflavik

De afgelopen week heb ik me wel kunnen vermaken hier in Keflavik en in Grindavik.Eerst heb ik een weekendje doorgebracht met Sigbjorn, we hebben wat gewandeld en gezwommen. In de afgelopen week ben ik een paar keer naar Grindavik gegaan, alwaar ik kon wandelen met 3 prachtige honden. Anna en Solveig zitten nu in Spanje en de oppas (Sigga) vond het wel fijn als ik met de honden wilde wandelen. En dat wilde ik wel. Heerlijk om zo in dat prachtige landschap te kunnen lopen met 3 prachtige honden om me heen.
Vandaag begint mijn reisje. Ik heb er weer reuze zin in.
Liefs uit IJsland

  • 11 Juli 2014 - 13:50

    Joost En Joke:

    Lieve Leela, een goede reis gewenst in IJsland en met hopelijk een leuke groep!

    Groetjes

  • 11 Juli 2014 - 16:45

    Mirjam:

    Veel plezier Leela !!
    Mooi vervolg van je tijd in IJsland en Groenland!
    Groetjes en liefs
    Mirjam

  • 11 Juli 2014 - 21:29

    Gerritje:

    Wat heb jij ook een leven he.
    geniet er maar weer lekker van!
    groetjes Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 208977

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: