Rustdag in Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Rustdag in Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Rustdag in Queenstown

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

07 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag heb ik een rustige dag. Afgezien van wat telefoontjes die ik nog moet plegen heb ik een soort rustdag hier in Queenstown. De meeste mensen zijn op excursie of vermaken zich op een andere manier. Aangezien ik een jonge groep heb zijn er veel mensen die iets avontuurlijks gaan doen, jetboaten, skydiven, parapenten, funyakken. Een enkeling gaat wandelen, wat je hier ook prima kan doen.
Het leven van hotel naar hotel is ook wel grappig. Van de week was ik totaal mijn oriëntatie kwijt toen ik in het midden van de nacht naar het toilet moest. Slaapdronken zocht ik mijn wc deur, stootte ondertussen mijn geen tegen een tafel die ik niet verwacht had. O ja er stond ook nog een tafel in mijn kamer. De deur bleek een schuifdeur ipv een gewone deur. Daarna was het in het donker op de tast op zoek naar het toilet. Ik had het licht niet aangedaan, want dat was weer een nieuwe zoek actie. Ging ik ook nog bijna naast het toilet zitten omdat ik dacht dat het dichterbij was. Ik moest er echt wel om lachen. Zie mij nou stuntelen. Gelukkig zijn de meeste kamers een beetje gelijk, maar toch elke nacht is het weer een avontuur om mijn weg te vinden in mijn tijdelijke huisje.
De reis loopt lekker. Het weer werkt goed mee, zo'n waar het nodig is en regen waar het normaal altijd veel valt, zoals in FOX Glacier. Hoewel in de ochtend was het droog en gingen de geplande excursies gewoon door. Helikopter vluchten en Helihike. Mensen waren super enthousiast.
Morgen gaan we richting de fjorden, en hopelijk gaan ze er nog iets van zien. Voorspelling voor de Milford Sound is wel wat regen. Ik hoop dat het meevalt, want de aanrij route is fantastisch met helder weer. Hoewel de fjord zelf ook prachtig misterieus is met regen. We gaan het zien.
Lieve groetjes uit Queenstown

  • 07 Februari 2017 - 21:57

    Jivan:

    he lieverd. Geinig verhaal over het slaap dronken zijn en de weg niet kunnen n. Voor mij herkenbaar als we in de ene of de andere camper slapen. en dan weer bij jou op zolder of in de slaapkamer. De ene keer aan het hoofdeinde en de andere keer aan het voeteneinde. Dan weer in mijn huis wat meesstal één richting heeft haha Dus toiletten zoeken waar dan ook blijft een sport ook als je straks weer thuis bent hi (zal de tafel vast aan de kant zetten..)
    Verdernog steeds leuk te lezen de plekjes waar wij vorig jaar ook zijn geweest!

    liefs en een dikke knuf
    Jivan

  • 07 Februari 2017 - 22:09

    Mariel:

    Komisch! Het leven van een globetrotter valt niet mee, hoor. Haha!
    Veel plezier, en mooi weer daar.
    Lieve groet, Mariël

  • 08 Februari 2017 - 08:59

    Gerda:

    Hoi Leela, klinkt weer geweldig, behalve die teen dan. Niets gekneusd of gebroken neem ik aan?
    voortaan maar potje naast je bed....veel plezier nog.
    liefs Ger
    p.s. Jivan houd je het nog een beetje uit zonder je vriendinnetje in de buurt?

  • 08 Februari 2017 - 10:46

    Joost En Joke:

    Kia Ora?

    Heerlijk om weer een verslag van je te lezen. Leuke herinneringen aan Queenstown komen weer boven.

    Goede reis verder!

    Groetjes,
    Joke en Joost

  • 08 Februari 2017 - 14:16

    Liesbeth :

    Geniet er weer lekker van, kanjer!
    Heel veel plezier!

  • 10 Februari 2017 - 09:57

    Jasmijn:

    Ik moet dit niet te vaak lezen.
    Want dan voel ik me wel heel erg vast zitten hier in Castricum.
    Wat heb jij dit toch mooi vorm gegeven Lee!
    Wanneer ben je weer terug?
    Kussen Jasmijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 208814

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: