Winters IJsland - Reisverslag uit Grindavík, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Winters IJsland - Reisverslag uit Grindavík, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Winters IJsland

Blijf op de hoogte en volg Leela

04 Februari 2013 | IJsland, Grindavík

Na een heerlijke week toeren in IJsland zijn Raagi en ik gisteravond aangekomen in Grindavik bij Anna en Sólveig. We hebben veel sneeuw gehad en daar erg van genoten. De foto's geven een impressie van ons winteravontuur,

• 04 Februari 2013 - 14:50

Mirjam:

Tjemmig, mooi hoor. Daar had ik best bij willen zijn.
    Veel liefs en tot morgen xxx

• 04 Februari 2013 - 15:53

Tanja:

Ah mooi man. Leuk om te zien waar je weer bent, Nieuw Zeeland, thuus of Ijsland. En zie ik op je foto's dat goeie ouwe trangia pannetje. Die had je mee naar Glastonbury (weet je nog....) en daarna heb ik 'm ook gekocht en ben er nog even enthousiast over. Heb er vorig zomer een nieuw brandertje weer ingekocht zodat ie nog weer jaren kan super kan branden in alle omstandigheden. Wat heb ik en de diverse we's er al veel plezier van gehad. Dat moest ik even kwijt. Heel veel plezier nog in de sneeuw en knuffel!
    Tanja

• 04 Februari 2013 - 19:38

Joost En Joke Van Kempen:

Hoi Leela, leuk om een berichtje te ontvangen vanuit IJsland. En wat heb je weer een prachtige foto's. Hopelijk zal het noorderlicht ook z'n best doen. Wij gaan naar Noorwegen met de Hurtigruten van Bergen naar Kirkenes v.v. en hopen uiteraard ook op het noorderlicht. We sturen de foto's of video wel door. Nog een fijne tijd en groetjes,

Joost en Joke

• 05 Februari 2013 - 03:47

Jonne:

Wow Leela, wat een schoonheid daar!!! t lijkt wel een andere planeet!! heb het goed daar en tot in Waz! liefs, jonne

• 05 Februari 2013 - 14:40

Carola (N.w.hout):

Hi die Leela,
    Zit je zo maar weer in IJsland.Super.
    Zier er erg mooi uit zo winters.
    Heb je een kacheltje in de auto?
    Volg je verhalen en foto's.
    Tot ziens in Holland.
    Lieve groet Carola.

• 30 Maart 2013 - 14:02

Anneke Rooseboom:

Hoi Leela,
    Wat een mooie verslagen elke keer. Wij zijn zelf enthousiast geraakt en willen graag in mei naar Ijsland. We willen met een auto 14 dagen een rondreis maken. Wil je ons wat tips geven? Is het bv. handig om de slaapplekken van te voren vast te leggen of kunnen we op de bonnefooi?
    Groet, Alex en Anneke
    Verlengde voorstr. Wijk aan Zee