Weer terug in IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Weer terug in IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Weer terug in IJsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

16 Oktober 2010 | IJsland, Keflavik

Zo zit ik nog in de zon op het terras met Mirjam (mijn nieuwe liefde) en zo ben ik in IJsland en waai bijna van mijn fiets, terwijl ik met boodschappen op de bagagedrager naar het huis van Bjossi (Sigbjorn) fiets. Gisteren ben ik weer aangekomen in IJsland. Ik mag weer een reis begeleiden. Heerlijk...... Hoewel het ook wel een dubbel gevoel is. Sinds het eind van de zomer heb ik dus een nieuwe liefde en nu ga ik zomaar 2 weken naar IJsland, terwijl we vanaf het begin van onze relatie elkaar bijna elke dag zien. Dus dat voelt wel even gek. Gelukkig heeft Mirjam me weg gebracht en dat was heerlijk. Morgen komt mijn nieuwe groep en vandaag heb ik dus nog allerlei zaken geregeld zodat ik morgen in alle rust mijn reis kan beginnen.Ik heb er zin in. Het weer is nog niet al te best, maar als ik de weersvooruitzichten mag geloven wordt het vanaf maandag beter.
Dus deze keer hoop ik dat het klopt.
Wordt vervolgd.
lieve groetes Leela


  • 16 Oktober 2010 - 17:44

    Mirjam Tazelaar:

    Zo...jij denkt ook...vertel het gelijk de hele wereld! ;-)
    Nou, vooruit dan maar hoor...

    IK HOU VAN JE SCHATJE xxxx

  • 16 Oktober 2010 - 20:57

    Els Klaassen:

    Hallo Leela, wat fijn voor je dat je weer liefde gevonden hebt in Mirjam. Geniet er van en ik hoop dat het blijvend is, ook voor haar. Ben benieuwd om haar te zien. Ondertussen geniet dus weer lekker in IJsland: ht komt je toe. Ik ben vorige keer even naar koor geweest, maar ik was te moe en zat iedereen en mezelf in de weg. Ben dan ook vroeg weggegaan. Verder gaat ht hier z'n gangetje. Lieve Leela geniet ervan hoor en ik ze je wel weer in Sonnevanck op een maandagavond! Liefs en dikke kus: Els

  • 16 Oktober 2010 - 21:11

    Sandana:

    lieve leela, ik wens je een hele mooie tijd in Ijsland en als je terugkomt is het ook weer fijn als je nieuwe liefde je weer ontvangt in het natte nederland.
    dikke kus, sandana

  • 17 Oktober 2010 - 05:56

    Marousch:

    geweldig Leela, een nieuwe liefde met haar mooie naam. Geniet nu van jezelf,de groep en omgeving. Veel liefde met Miriam.Lieve groetjes.

  • 17 Oktober 2010 - 08:15

    Francina:

    Hoi Leela,

    Mooi neefje heb je, om trots op te zijn!
    Deze openbare liefdesverklaringen vind ik ook geweldig!!!
    Heel veel geluk en tot ziens.

  • 17 Oktober 2010 - 14:30

    Fototaker:

    Am always envious of your many travels. Ja, public declarations of love is always the future and mystery all at once. May YOU always have someone to come home to... it's a great feeling (if one is lucky enough). Your images are progressing more amazing each trip!! HUGs and take care!!

  • 18 Oktober 2010 - 20:29

    Ina:

    Wow wat heerlijk allemaal voor jou en je geliefde Leela! Wens jullie héél veel geluk en een lang liefdevol leven samen! Ik vind het superfijn voor je!! En... een mooie tijd in Ijsland gewenst natuurlijk. liefs,
    Ina

  • 19 Oktober 2010 - 10:42

    Ineke A:

    hoi Leela,

    Fijn dat het je voor de wind gaat en dat deze liefde voor Mirjam je zo gelukkig maakt. ik wens jullie vele jaren geluk!!!
    geniet van Ijsland en tot ziens in het koor. Leuk neefje.
    Lieve groetjes Ineke.

  • 19 Oktober 2010 - 11:23

    HermJan En Anna:

    Hi Leela, heel veel plezier en goed weer. Groet, HermJan en Anna.

  • 19 Oktober 2010 - 16:56

    Joost En Joke:

    Lieve Leela,
    Jij moet je toch wel erg gelukkig voelen! Een nieuwe liefde en een reis naar IJsland. Het is je van harte gegund. Een goede reis verder en we blijven je volgen.

    Groetjes,
    JoJo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 209452

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: