Foto wedstrijd - IJsland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Foto wedstrijd - IJsland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Foto wedstrijd - IJsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

14 September 2010 | Nederland, Wijk aan Zee

Gisteren kreeg ik te horen dat ik weer een reis mag begeleiden naar IJsland. Het is een winterreis in october. Ikzelf denk dat het meer een herfst reis wordt.
Ik ben blij verrast. Ik had wel aangegeven dat ik ook graag buiten het zomerseizoen een reis wilde begeleiden, maar dat ik al zo snel iets zou krijgen toegewezen, had ik niet verwacht.
Echt heerlijk om weer terug te mogen gaan.
Ik doe ook mee met een foto wedstrijd. Als je het leuk vind kun je zelfs op mij stemmen.
Klik op volgende link en neem zelf een kijkje.

http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/icelandair/index.php?a=200&photoid=1577

Ik heb meerdere foto's geplaatst. Het lukt me nog even niet alle links goed door te sturen. ik laat de foto's ok wel even op mijn site zien. De prijs s een ticket naar IJsland, nou die zou ik graag winnen.

kijk op
http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/icelandair/index.php

Lieve groetjes Leela

  • 14 September 2010 - 17:20

    JoJo:

    Hoi Leela,
    Wat heerlijk voor je dat je weer naar IJsland mag! En natuurlijk hebben we op een foto van jouw gestemd. Welke? Dat blijft voor jou een vraag.....
    Lieve groetjes,

    Joke en Joost

  • 14 September 2010 - 17:57

    Sandana:

    Hoi Leela,
    Te gek voor je !!!!
    En natuurlijk ga ik op jouw prachtige foto's stemmen. Als ik op dat linkje klik, zijn dat dan allemaal foto's van jou of ook van anderen ?
    Dikke kus,
    Sandana

  • 14 September 2010 - 18:28

    Divyam:

    wat een fantastische foto's!

  • 14 September 2010 - 19:07

    Ina:

    Fantastisch voor je Leel dat je weer naar ijsland kan. Enne...natúúrlijk stem ik op een foto van jou. Je weet hoe mooi ik ze vind en dat ik steeds heb gezegd dat je aan wedstrijden mee zou moeten doen. Bij deze dus: good luck ermee!
    Greetzzzzzzzzzz,
    Ina

  • 15 September 2010 - 08:06

    Fototaker:

    you lucky girl!! i wish i could go to Iceland with you! yes, the possibilities are so good for such lovely stark images... hope you win the contest!!! hugs

  • 15 September 2010 - 08:22

    Charissa:

    Lieve Leela,
    Wat fijn dat je weer naar Ijsland gaat en wat is t daar toch mooi. Wie weet ga ik dat ook ooit nog eens life zien! Ook ik heb op jouw foto gestemd.
    veel liefs Charissa

  • 16 September 2010 - 17:03

    Deva Leela:

    hey Leela,
    heb net gestemd op een foto van jou, uniek, prachtig ! En wanneer vertrek je opnieuw naar Ijsland ? Zie ik je nog in Aumm voor het blok met Diane op 6/10 ?
    Veel liefs,
    Deva Leela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 209454

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: