Strorm en regen - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Strorm en regen - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Strorm en regen

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

30 Augustus 2010 | Nederland, Wijk aan Zee

Na een hele zomer IJsland ben ik alweer ruim een week thuis. Ondertussen raast de storm rond mijn huisje. Het lijkt wel herfst, vannacht kon ik er bijna niet van slapen, zo een regen en wind geluiden.
Vorige week ben ik nog gaan kijken naar de uitvaart van de Sail. Het was echt ruig herfstachtig weer en het voelde alsof ik even terug was in de tijd. De schepen die ik zag kwamen gelijk in zwaar weer terecht. De golven sloegen over de pier. De zee was woest en wild. Prachtig wat een mooi gezicht.

Vandaag heb ik eindelijk de tijd om eens wat met mijn foto's te gaan doen. Ik ga er een mooie foto boek van maken en wie het leuk vind kan natuurlijk altijd mijn foto's komen kijken.
Ik wens iedereen een hele fijne week en tot de volgende keer

• 30 Augustus 2010 - 09:36

Fototaker:

hello and greets from HOT hot hoooot Spain!!! love your foto of the sailing ship, it is very nice. think i saw it during Cadiz Tall Ships in 2006. your description of the winds and sea make a very nice foto!! hugs and take care!!

• 31 Augustus 2010 - 12:21

Marousch:

ja, Leela, nederland is ook mooi met die storm en regen en vele boten. overal genieten! lieve groetjes.

• 01 September 2010 - 09:57

Els Klaassen:

Hallo leela,
    toch maar even 'storm en regen' gelezen. Prachtig he die schepen. Het maakt dat je jezelf heel nietig voelt. Ik heb Sail gekeken met mooi weer, champagne en oesters en dat om 1200 uur 's middags!
    Ja, ja, verschil moet er zijn.
    De allereerste Sail heb ik gezien toen mijn jongste zoon Martin (nu 37) in een wandelwagentje zat en je nog gewoon overal op elk schip kon komen.
    Afijn tijden veranderen, gelukkig wel.
    ook heb ik je fotoalbum bekeken met fotoos uit IJsland, wat een prachtig land! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er graag naar toe gaat: het past wel bij je.
    Heb je wel weer zin in het Wijk-aan-zeese? Of heb je weer ik-ga-weer-naar-IJsland plannen?
    Liefs en ik zie je in ieder geval maandag weer.
    Els