Bezoek IJsland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Bezoek IJsland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Bezoek IJsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

24 Juni 2010 | Nederland, Wijk aan Zee

Zoals jullie weten ben ik een IJsland fan.
Deze zomer stond ik ingepland voor 3 reizen. Helaas heeft de vulkaanuitbarsting enig roet in het eten gegooid. 2 van de 3 reizen zijn gecanceld ivm te weinig deelnemrs.
Nu heb ik nog kans op 1 reis, het lijkt wel een loterij.
Ineens kwam het in me op om een oproepje te plaatsen.
"Mijn reis" vertrekt op 6 augustus en duurt 2 weken. Begin volgende week gaat Askja Reizen beslissen of de reis doorgaat of niet.
Dus heb je onverhoopt zin om toch een keer, (met mij als reisleider) naar IJsland te gaan
Kijk dan op de volgende link:
http://www.askja.nl/ijsland/autorondreizen/meer-informatie/zwerftocht-door-ijsland.html
residatum:
6 t/m 19 augustus.
Het is een hele mooie tocht waarbij je de mooiste stukjes van IJsland gaat zien.
Er hebben zich al 6 mensen ingschreven en bij 9 deelnemrs gaat de reis door.
Dus hoort zegt het voort.
Lieve groetjes Leela

  • 24 Juni 2010 - 10:14

    Sandra:

    Blijft leuk om af en toe iets van je te horen. Wil jou ook wat vertellen: eergisteren heb ik mijn PABO diploma behaald! Gaaf he! Sandra

  • 24 Juni 2010 - 10:16

    Francina:

    Wat een goed idee.
    Gaat vast lukken!
    (Prachtige foto's)

  • 24 Juni 2010 - 12:15

    Afke:

    Lijkt me heerlijk.. Maar nog niet zo handig met 3 kleintjes, dus we gaan naar het (ook heerlijke) schier!
    Hoop wel dat het je zo lukt, zal het rondmailen.
    Liefs!

  • 24 Juni 2010 - 16:33

    Emmy:

    Hoi Leela,

    ach weet je, ik heb ook maar 1 reis en jij gaat toch nog naar Nieuw Zeeland??of bent daar al geweest.
    Ja, we moeten nu delen, één reis heb ik aan iemand anders moeten geven maar eerlijk zullen we alles delen, ja toch??

    wens je heel fijne dagen in IJsland, de 7de ben ik er ook.

    groetjes,emmy

  • 26 Juni 2010 - 09:43

    Jos De Groot:

    Hoi Leela,

    Leuk idee. Ik duim voor je! Voor obnszelf zit het er helaas niet in. Ik heb wat gekwakkeld en de medici laten me nog niet los. Wie weet, later een keertje?

    Namasté

    Jos

  • 28 Juni 2010 - 14:24

    Tuur:

    Hoi Leela,

    Leuk, zeg. Ijsland staat al lang op m'n verlanglijstje. Helaas is het wat te duur voor mijn budget vooral omdat ik dit voorjaar al 1 maand naar India ben geweest natuurlijk.

    Liefs,

    Tuur

  • 29 Juni 2010 - 10:13

    Wilma:

    Goede, om een oproep te plaatsen. Ik zit dan met de meiden op Buitenkunst, ook geweldig. Dank je wel voor je lieve smsje vorige week.
    Gaan we weer eens op het strand wandelen, gewoon in WIjk aan Zee?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 209445

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: