Mijn reis gaat door!!! - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Mijn reis gaat door!!! - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Mijn reis gaat door!!!

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

30 Juni 2010 | Nederland, Wijk aan Zee

Vanmorgen werd ik gebeld door Askja reizen met de mededeling dat mijn reis , waar ik de vorige keer over schreef, door gaat.
Ik ben hier onwijs blij mee!!!!!
Het deelnemer aantal is nog wel wat laag,nl. 6

Ik wil iedereen die mij steunde in dit gebeuren onwijs bedanken.
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Mijn vraag is nog wel, mocht je toch nog iemand weten die interesse heeft in IJsland, dan zou het natuurlijk heel leuk zijn als die met mij meegaat.
(Zwerftochtreis 6 t/m 19 augustus)

http://www.askja.nl/ijsland/autorondreizen/meer-informatie/zwerftocht-door-ijsland.html

Morgen vlieg ik zelf naar IJsland en ga met een vriendin en haar dochter (Ahobel en Helinja) een rondtoertje maken. Verder ga ik zelf op onderzoek in de Westfjorden.
Dus allemaal leuke dingen in het vooruitzicht.
De laatste dagen heb ik overigens erg genoten van het prachtige weer hier in Nederland. Lekker gezwommen in zee en veel buiten geweest.

Ik wens iedereen een geweldige zomer toe.
Lieve groetjes Leela

  • 30 Juni 2010 - 09:52

    Wesley Buitenhuis:

    Hoi Leela!

    Heel veel plezier in IJsland. Ontzettend leuk dat de reis doorgaat in een van de mooiste landen ter wereld! Ik hoop dat het weer ook eenb beetj meezit en dat de vulkaan zich een beetje rustig houdt.

    Groetjes,

    Wesley

  • 30 Juni 2010 - 10:47

    Emmy:

    Hé Leela,

    geweldig, wens je een heeeeeeeeeeeel fijne tijd in ons aller IJsland!!!
    lieve groetjes,emmy

  • 30 Juni 2010 - 11:18

    JoJo:

    Hartstikke fijn voor je, Leela. Een goede reis en lekker genieten.
    Groetjes,
    Joost en Joke

  • 30 Juni 2010 - 11:21

    Francina:

    Kon niet missen!
    Dompel je onder in de geneugten van het IJslandse deze en toekomende reis.
    Hiernaast zie ik net de zonsondergang langskomen, waar ik onlangs aan refereerde. Prachtig!!! Het is dus een IJslands geschenk. Ik wens je vele schitterende zonsondergangen toe. See you.

  • 01 Juli 2010 - 05:04

    Marousch:

    heerlijk voor je Leela die voorpret en dat je wensen vervuld worden! ik heb een biodanzaweek in nederland van 14 tot en met 18 augustus, zie er ook naar uit! a.s. weekend ga ik ook biodanza doen in nijmegen. heeel veeel plezier, mooi weer en goede groep gewenst; lieve groetjes

  • 01 Juli 2010 - 05:58

    Marjolein:

    Hey Leela, mooie berichten! Veel plezier! Je kan mijn ma en Otto nog tegenkomen op IJsland. Die gaan ruim 2 maand.

  • 02 Juli 2010 - 21:55

    Marijke Akkermans:

    Hoi Leela,

    Wat fijn.Ik wens je een hele fijne geweldige reis toe. En verheug me al op je foto' s. Marijke

  • 04 Juli 2010 - 08:51

    Fototaker:

    good to hear the wetter is nice in NL - another trip for you to exciting Iceland! and that troublesome volcano is still active? i wish you much luck in having more people for your great tours. wish i could GO!!!!! hugs and take care!!

  • 05 Juli 2010 - 18:10

    Georgien:

    fijn voor je ,geniet er van ,zomergroeten georgien

  • 07 Juli 2010 - 11:35

    Peter Gerrits:

    Hey Leela,

    Proficiat met je reis, fijn dat ie doorgaat. Van Lia Opdam hoorde ik dat haar reis ook doorgaat, klinkt goed!
    Ik ben benieuwd wat je gaat onderzoeken in de Westfjorden. Ik ben zelf de hele maand augustus op IJsland en de laatste twee weken overweeg ik Hornstrandir aan te doen.Wat ga jij precies doen?

    Groetjes,
    Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: