Een nieuwe reis aantocht - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis aantocht - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis aantocht

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

04 Maart 2010 | Nederland, Wijk aan Zee

Morgen is het weer zover. Ik ga voor de verandering op reis. Dit keer mag een reis voor het NIVON begeleiden. Het is een wintersport reis.
Lekker langlaufen, wandelen in de sneeuw of skien. Ons groepje is maar klein. Er zijn 13 deelnemers. Ik zeg ons, omdat ik de reis niet in mijn eentje ga begeleiden. Nee, we gaan met zijn tweeen. Dus dat is wel heel lekker.
We gaan met de trein. Heerlijk, slapen in de trein vind ik altijd zo leuk en.... ik heb dit al een hele tijd niet gedaan. Onze reis gaat naar het dorpje La Punt, vlakbij St. Moritz.
Het is wel een beetje gek. Is het hier bijna lente, ga ik naar de sneeuw. Lijkt me overigens wel heel fijn. Sneeuw, en bergen, heerlijk.

Ik laat ook nog een paar mooie plaatjes zien die ik vandaag op het strand genomen heb. Schuim op het strand. Het leken wel ijsbergen. Ik waande me weer even in IJsland.
Mocht je het leuk vinden, dan kun je de volgende websites eens gaan bekijken:
www.askja.nl
www.nivon.nl
Verder vond ik een mooie film over het noorderlicht zoals ik dat gezien heb op IJsland.
http://ivoclahsen.com/poollicht8.html
Veel lees en kijk plezier.
Leela

  • 05 Maart 2010 - 04:18

    Fototaker:

    great fotos and YES, they do appear to be tiny icebergs!!! love the northen lights link - so beautiful. perhaps one day i will see them too! hugs and take care!!! stay warm!

  • 05 Maart 2010 - 07:18

    Emmy:

    Met het nivon, dat wordt genieten, veel plezier, liefs,emmy

  • 05 Maart 2010 - 08:06

    Marousch:

    hoi Leela, je boft maar weer en dan met NIVON, erg goed. wens je veel plezier en fijne samenwerking, ken je haar/hem al? als je terugkomt hebben wij al LENTE, kan je daar weer van genieten. lieve groetjes.

  • 06 Maart 2010 - 13:35

    Francina:

    Denk je:"Het is hoogtijd om de wandeling in de omgekeerde richting te maken," is het vogeltje alweer gevlogen! Fantastisch dat Noorderlicht! Wat zul je daarvan genoten hebben.. Heel veel plezier tijdens deze reis. Ik zal je verslag zeker volgen!

  • 07 Maart 2010 - 12:00

    Jos De Groot:

    Zeker veel kijkplezier!
    Mooie fot's, prachtige film.

    Veel plezier in de sneeuw!

    Namasté,
    Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 209441

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: