Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nelson

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

14 December 2008 | Nieuw Zeeland, Nelson

Alweer bijna een week ben ik in Nelson. Het regent hier nu pijpestelen. De afgelopen week ben ik heerlijk bijgekomen van mijn reis. Mooi weer gehad. Veel gewandeld en ook veel hier in huis geweest. Heerlijk met Arne en Kati, en hun 2 kinderen, Emily en Lennard. Gewoon even thuis zijn. Ik heb mijn eigen huisje in de tuin en geniet daar elke dag van. Ik heb zelfs mijn eigen internet aansluiting en kan nu onbeperkt online (met mijn eigen mini laptop).
Staks gaan Arne Kati en ik naar de jachthaven. Arne en Kati hebben een zeiboot waarmee ze vanaf Hamburg (Duitsland) naar hier zijn gezeild een jaar of 7 terug. Sindsdien wonen ze in Nelson. Arne heeft de boot geverfd en vandaag gaat ie weer het water in.
Morgen ga ik naar een optreden van Emily hun 7 jarige dochter. Ze speelt viool en woensdag was ik van plan weer verder te gaan. Ik heb nog veel plannen en heb daar nu ook zin in. Hoewel het wel heel luxe is hoor om hier even te wonen. Ik voel me hier gewoon thuis.
Mijn plan is om eerst naar Karamea te rijden en daar 2 dagen te wandelen. Daarna rijd ik naar Hokitika en bezoek nogmaals Snady, mijn chauffeuse van vorig jaar en dan ga ik verder via de Westkust naar het zuiden. Ik wil no heel graag de Catlins bezoeken. Daar ben ik nog maar 1 keer geweest en het lijkt me heel fijn om daar nog een keer naar toe te gaan. Het is een gebied waar weinig toeristen komen omdat het niet op de route ligt. Het is nog een heel puur gebied met prachtige oerbossen.
Ik nu nog even lekker douchen.
Heel veel liefs vanuit hier.
Liefs leela

  • 15 December 2008 - 00:56

    Fototaker:

    aaaaaw, gorgeous fotos especially of the tree against the golden sky!!!!! HUGs and take care!!!

  • 15 December 2008 - 09:32

    Georgien:

    fijn om te lezen dat het je goed gaat ,ben je ook al eens in de Grampions wezen wandelen ,een natuurgebied boven achter nelson ,je komt er door een gagantisch lange trap op te klimmen ,eenmaal boven wandelen maar en prachtige uitzichten ,goede plannen ,genieten ,liefs georgien

  • 19 December 2008 - 19:12

    Tineke:

    he,mooie Zonnestraal kun je niet wat vaker in je dagboek schrijven en foto"s maken? Dan blijf je wat dichterbij.k'Begin je nu toch wel te missen. Heel veel plezier daar nog en fijn dat ik afentoe mee mag genieten. LIEFS van hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 209445

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: