3 x IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu 3 x IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

3 x IJsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

02 Augustus 2009 | IJsland, Keflavik

Dit jaar mocht ik 3 keer naar IJsland, in april/mei, in juni en in juli. Mijn laatste reis zit er ook weer op. Het was echt super om zo vaak naar dit fantastische land te mogen. Ik heb er erg van genoten. VAndaag als afsluiting van mijn reis heb ik de 'Kellir' beklommen, een prachtige driehoekige top vlakbij Keflavik. Ik liep er alleen en genoot van het prachtige oerlandschap en de stilte. De wandeling duurde zo'n vier uur. Het was heerlijk.
Morgenvroeg heb ik het plan om lopend naar het vliegveld te gaan. Waar ik nu verblijf is maar 4 km. verwijderd van het vliegveld, en aangezien het nog steeds prachtig weer is lijkt het me een heerlijke start van de dag en een mooie afsluiting van mijn reis. Ik hoop in de winter weer hier terug te keren om een 4 weeldrive tour mee te maken met Sigbjorn. Dit is een wens die ik al jaren heb en wie weet gaat het er dit jaar wel van komen.
Ik wil iedereen weer bedanken voor alle lieve reacties.
Tot een volgende keer.
O ja en als je nog een leuke reisorganisatie kent waar ik misschien een reis zou kunnen begeleiden dan hoor ik het graag. Actief, of spiritueel,
Lieve groet, Leela

• 03 Augustus 2009 - 07:19

JoJo:

Lieve Leela,
    Goed om te lezen dat je geniet van de dingen om je heen.Prachtige foto's heb je weer gemaakt.We wensen je voor morgen een fijne wandeling en geniet nog even van "je" IJsland.
    Liefs

• 03 Augustus 2009 - 08:05

Dick:

Hallo Leela,

Jouw verslagen roepen verlangens op naar het onbekende, het weidse.
    Bedankt voor je foto's en veel plezier toegewenst de rest van de zomer.

• 05 Augustus 2009 - 07:18

Divyam:

Wat een prachtige foto's weer...liefs Divyam

• 08 Augustus 2009 - 06:41

JoJo:

Lieve Leela, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Volgens ons 51. Een gezellige dag vandaag.
    Groetjes en liefs.