Einde van de 1e groepsreis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Einde van de 1e groepsreis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Einde van de 1e groepsreis

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

07 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Na 25 dagen samen te hebben gereisd vertrekken morgen de deelnemers van mijn 1e reis. Het was een reis met veel verschillende mensen en veel verschillende behoeftes. Ik hoop dat iedereen het toch naar zijn zin heeft gehad. Vanaf Queenstown reden we naar de Westkust, alwaar het vaak veel regent en dit was bij ons ook het geval. Gelukkig was het 's avonds in Fox Glacier nog droog en ik heb genoten van een prachtige wandeling bij Lake Matheson. Iedereen ging eten en ik had zin om te wandelen. Het was prachtig. De stilte van de natuur. De vogels die nog hun laatste seuntje fluiten voor het donker werd. Het prachtige groen van de NZ natuur. Echt heerlijk. Vervolgens heb ik ook nog een nachtelijke wandeling gemaakt door een soort sprookjes achtig bos. met vele lichtjes van de glimwormen aldaar. Ik kwam echt weer even bij van de lange reis.
De dag daarna goot het meer dan pijpestelen. De regen kwam met bakken uit de lucht. Helaas geen mogelijkheid tot een gletsjer wandeling. "s Avonds nog een bezek gebracht aan Sandy, mijn chauffeuse van vorig jaar. Zij woonde bijna naast het hotel in Hokitika.
De dag erna was een weer een stuk beter dan de dag ervoor, de zon scheen en we konden genieten van een prachtige rit naar de pancake rocks (Punaikaki) en de Arthurs pass.
Ik stuur iedereen een warme groet uit Nieuw Zeeland,
Li

  • 07 December 2008 - 11:18

    Georgien:

    bedankt voor de reisbrief en foto's ,alles is daar mooi en veel om dankbaar voor te zijn ,volgende reis beter weer dan ga je naar de zomer ,decembergroeten en een warme hug van georgien

  • 08 December 2008 - 23:08

    Jos De Groot:

    Hoi Leela,
    Wat heb jij toch een mooi vak!
    Maakt mij wat jaloers, maar bovenal blij voor jou.
    Helaas lukt het mij niet altijd te reageren, maar ik vind het leuk zo van je te horen!
    Groet en "have fun"!

    jos

  • 08 December 2008 - 23:42

    Fototaker:

    wow, i would have loved to experience that night-walk - sounds really nice and magical. what a shame you could not make any pictures... i know, but i can dream yes? there could you see the crescent moon with Venus and Jupiter? glad the trip is great and where do you go now? take care and HUGs!!! stay safe and have a great holidays!!! ~~~~~~~~~~~~~~ wow, ik had graag de ervaring die nacht-wandeling - klinkt erg mooi en magisch. wat een schande kon je toch geen foto's ... Ik weet het, maar ik kan dromen ja? daar kon je zien dat de maansikkel met Venus en Jupiter? blij dat de reis is geweldig en waar kun je nu gaan? zorg en HUGS! houd het veilig en hebben een geweldige vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 209448

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: