Vrije dag - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Vrije dag - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Vrije dag

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

02 December 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Eindelijk heb ik tijd voor een vrije dag. Heerlijk gewandeld vandaag. Het weer hier is prima. lekker zonnetje.
Vanaf Dunedin zijn we naar de fjorden gereden. Hebben een dagje door de fjorden gevaren en nu zijn we dus in Queenstown. Morgen rijden we naar de West kust en ik hoop dat het weer mee zit. Per jaar valt er gemiddeld zo'n 5-7 meter regen. Niet te geloven he.
Ik stop ermee, mijn mailtijd zit erop.
Dag allemaal tot de volgende keer.
Liefs Leela

• 02 December 2008 - 14:40

Fototaker:

wow!! you guys are really on the move now! you are moving more and faster than a running tide at sunset with a full moon!! ha! hoping the rains will not be too heavy and you all can swim.... HUGs. ~~~~~~~~~ wow! jullie zijn echt in beweging nu! u beweegt meer en sneller dan een draaiend balletje bij zonsondergang met een volle maan! ha! hoopte dat de regen niet al te zwaar is en u allen kunt zwemmen .... HUGS.

• 04 December 2008 - 13:10

JoJo:

Lieve Leela, weer zelfde hotel in Queenstown langs geheime paadje?Je hebt allicht beter weer dan wij. Het sneeuwt hier!Goede reis verder.