De reis gaat verder - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu De reis gaat verder - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

De reis gaat verder

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

28 November 2008 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Op het Zuider eiland hebben we alweer heel wat gezien. Prachtige natuur: hoge bergen, azur blauwe zeeen, groene meren, allerlei kleuren bloemen en ga zo maar door. Van Picton reden we naar Kaikoura, de walvissen plek, helaas voor de deelnemers was het weer te slecht om walvissen te spotten. Gelukkig zagen ze nog wel een hele groep dolfijnen. Daarna sliepen we 1 nacht op een zogenaamde farmstay. Een soort luxe slapen bij de boer. Alhoewel er was weinig te merken van enig boerenleven. De 8000 schapen waren ergens ver weg van alles. Het enige wat we te zien kregen waren 2 lammetjes en een paar schaapshonden. Het eten was in ieder geval lekker. Daarna waren de bergen aan de beurt. Lekker gewandeld met prachtig mooi weer in het Mount Cook NP. En nu zitten we dus in Dunedin, hebben net pinquins gezien en een paar albatrossen. Morgen rijden we naar Te Anau voor een excursie door fjorden aldaar.
Nou het weer is hier toppie, prachtig helder en lekker warm. Vannacht heb ik voor het eerst weer de stereen pracht bewonderd. Zoveel sterren en helder , echt ongelovelijk. Ik ga het weer eens proberen met de foto's.
Heel veel liefs en tot de volgende keer.
Dooeeeg, Leela

• 28 November 2008 - 16:15

Fototaker:

as usual, I am so jealous of your travels - even though not all is seen a LOT is seen and experienced. too bad about the farm animals but if the food is good...? ha! have a safe and warm travel and take care. love the fotos!!! ~~~~~~~~~ zoals gebruikelijk, ik ben zo jaloers op uw reizen - ook al is niet allemaal gezien hoe een partij wordt gezien en ervaren. jammer over de boerderij dieren, maar als het eten is goed ...? ha! zich in een veilige en warme reis-en take care. hou van de fotos!

• 01 December 2008 - 15:14

JoJo:

Hoi Leela, volgens mij hebben we een paar berichten gemist.Jammer van de walvissen, maar je kunt niet alles hebben!Lekker kort koppie heb je!Groetjes en een goede reis verder.

• 03 December 2008 - 16:06

Anke Vlok:

Hi Leela,
    Heb je site bekeken en ben een beetje jaloers. Wat heerlijk dat je weer zo kunt genieten van Nieuw-Zeeland. Kan me nauwelijks voorstellen dat onze reis al weer bijna een jaar geleden is. Dat is niet leuk maar wel grappig!!!!!!!
    Veel plezier en succes op deze reis.
    Veel groetjes,
    Anke Vlok