2 maanden Nederland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu 2 maanden Nederland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

2 maanden Nederland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

17 Oktober 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Na een zomer vol reizen had ik even een periode van rust. Hoewel, in de maand september heb ik 2 trainingen (waaronder een familie opstellingen training) gevolgd bij het Aumm instituut (www.aumm.nl) en ga ik volgende week nog meedoen met de trauma healing training ook bij Aumm. De rest van de tijd heb ik me bezig gehouden met het hier zijn, vrienden bezoeken, in Wijk aan Zee wat mensen leren kennen, en genieten van mijn woonomgeving.
Ondertussen ben ik ook bezig met me voor te bereiden op van mijn volgende reizen. Ik ga voor 3 maanden naar Nieuw Zeeland. Terwijl ik dit berichtje aan het schrijven ben is mijn kopieer apparaat druk bezig met het printen van mijn draaiboek voor aldaar. In NZ mag ik 2 reizen begeleiden voor Askja reizen (www.askja.nl) De eerste reis is in november en de tweede reis is in januari. In de maand december hebben ze geen reis en ik heb alvast maar een auto gehuurd, zodat ik heerlijk rond kan rijden op het Zuidereiland.
Op 9 november is het dan weer zover. Ik vlieg via Seattle naar Auckland (NZ) en ik blijf in NZ t/m 8 februari.
Kan het me nu nog even niet voorstellen. En toch is het nog maar 3 weken en dan is het al zover. Op dit moment ben ik bezig iemand voor mijn huid te vinden. Gelukkig verloopt dat proces zeer goed en heb ik al bijna iemand gevonden.
Verder wil ik jullie aandacht nog even op iets anders richten. Wijk aan Zee is een zeer actief dorp en zo is er een groep die meedoet met het programma "hetbestebuurtplan" van de NCRV. Hiervoor moeten ze verschillende weekopdrachten volbrengen en dat doen ze echt heel leuk. Op www.hetbestebuurtplan.nl kun je er meer over lezen En hier kun je ook stemmen. Op het beste buurt plan en op de week opdracht. Het plan van Wijk aan Zee heet: met elkaar voor elkaar.
Ik zou het onwijs fijn vinden als jullie allemaal op mijn dorp gaan stemmen. Bij de eerste opdracht zing ik ook mee in het koor.
Ik zou het leuk vinden als jullie me weer volgen.
Lieve groetjes Leela


  • 17 Oktober 2008 - 18:20

    Fototaker:

    well, you certainly deserve all that rest after a hard and busy 2008. what a great way to end out the year! i envy your NZ trip and wish you the best of luck in healing and finding yourself in time for your newest trip(s). take care and maybe you'll get to SF again? i wanna and can't wait to see your {always} great pixs from your trip(s). HUGs and stay safe and take care of yourself!!!! ---------
    Nou, dat ben je zeker dat verdient alle rust na een harde en drukke 2008. wat een geweldige manier een einde te maken aan het jaar! Ik benijd je NZ reis en wensen u veel succes bij het vinden van genezing en tijd voor jezelf in je nieuwste vakantie (s). zorg en misschien kun je SF alweer? Ik wil en kan niet wachten om je altijd () grote pixs van uw vakantie (s). HUGS en veilig verblijf en zorg voor jezelf!

  • 17 Oktober 2008 - 20:13

    Georgien:

    goed plan om de zomer in n.Z. te genieten ,dan werk je voor je lol en met de training hier opgedaan ga je toch net weer even sterker op reis,een fijne tijd ,wijn en een vuurtje al je terug komt !liefs georgien

  • 18 Oktober 2008 - 10:08

    Divyam:

    Wat een prachtige foto's weer!!!

  • 18 Oktober 2008 - 16:30

    Wilmaa:

    Ha die Leela, je bent al lekker voorbereid! Wij ook, de muren zijn nu de goede kleur groen en we zijn lekker opgeschoten deze week. Als jij terug bent kun je me in HHW bezoeken!
    Veel liefs, en mocht je nog een keer tijd en zin hebben.....
    Wilma

  • 19 Oktober 2008 - 09:27

    JoJo:

    Lieve Leela, Wat fijn voor je dat je 2 reizen in NZ mag doen.Je naam komt op het ogenblik veelvuldig op mijn scherm voorbij.Ik ben mijn dagboek van NZ aan het uitwerken.Ik beleef de reis, ook Joost, weer helemaal opnieuw!Geweldig.We hadden je nog een verrassing willen bezorgen, maar helaas gaat het niet door.Hebben eindelijk de dvd The White Planet kunnen bemachtigen en we dachten er een kopie voor jou te kunnen maken.Helaas...hij is beveiligd. Natuurlijk gaan we op jouw dorp stemmen.Kwam er vroeger ook veel.We wensen een goede reis en een fijne tijd in NZ en we blijven je volgen.
    Liefs, JoJo

  • 19 Oktober 2008 - 15:52

    Anneke:

    Ha die Leela,
    Wat een leuk vooruitzicht om weer op reis te gaan en wel in het warme Nieuw Zeeland, veel plezier.
    Prachtige foto,
    Vele groetjes,

  • 04 November 2008 - 07:18

    Jonne:

    hey leela, wat handig zo!!! helemaal leuk!!zie je, jonne

  • 04 November 2008 - 10:19

    Margreet :

    Ik zie je weblock, mooie foto's. Het lijkt me leuk om je te kunnen volgen. Ik wens je goede laatste dagen in nederland. En een goede aankomst in Nieuw Zeeland. Lieve groetes, Margreet (van Aumm)

  • 05 November 2008 - 01:02

    Wil Hartog:

    Hele fijne werk vakantie
    ik vind het leuk om je te volgen
    Groetjes Wil van Vrij uit Zingen ( sopraan)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 209446

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: