Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

08 November 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Nog 1 nachtje slapen in mijn eigen bed en dan is het weer zover. Morgenmiddag vlieg ik om half 4 naar Nieuw Zeeland, via Vancouver en niet zoals ik eerder schreef via Seatle. Op maandag avond 18.00 uur nederlandse tijdkom ik aan in Auckland. Dan is het daar al de 11e november, een halve dag later dan hier. Mijn spullen zijn gepakt en mijn huis opgeruimd.
Vanavond is Tineke bij mij op bezoek en dat vind ik heerlijk. Nog even met een vriendin samen op de bank, kopje koffie erbij. Heerlijk.
De laatste dagen heb ik veel van mijn vriendinnen en familie nog gezien. Gisteravond nog op het feestje van mijn neef Bram geweest. En vanmiddag gewandeld met mijn vader en koffie gedronken bij de Kruisberg boerderij. Genoten van de prachtige herfst kleuren
Als ik in NZ ben zal ik weer verder schrijven. Ik heb er zin in. Op dinsdag komt de groep aan die ik mag begeleiden. Ik ben weer heel benieuwd.
Nou lieve allemaal, tot over een paar dagen. Fijn dat jullie weer een stukje met mij mee reizen.
Liefs Leela

  • 08 November 2008 - 22:17

    Fototaker:

    well, again you go traveling ~ what a life!! I know how it is to enjoy the thrill and joy of travels, but also to be "at home" and with friends. I know you are probably already gone but as usual, waiting to hear of your tales of your journeys and excitement. HUGs from San Francisco. you're going to have to visit Spain one day!!
    nou, ga je weer reizen ~ wat een leven! Ik weet hoe het is om te genieten van de opwinding en de vreugde van reizen, maar ook om "thuis", en met vrienden. Ik weet dat je waarschijnlijk al verdwenen, maar zoals gewoonlijk, te wachten om te horen van uw verhalen over uw reizen en spanning. HUGS uit San Francisco. je loopt te hebben voor een bezoek aan Spanje een dag!

  • 09 November 2008 - 07:30

    Hanneke:

    Een hele goede reis gewenst! Ik had gehoopt je nog bij Askja te zien deze week, maar helaas..
    Geniet er maar weer van en wie weet kom je Astrid tegen, doe haar de dan de groetjes.

    In gedachten reis ik weer mee, veel liefs, Hanneke

  • 09 November 2008 - 07:47

    Jonne:

    Wat heb je je laatste dagen in WaZ mooi afgesloten!!! Heb een goeie start en maak er iets prachtigs van! knuf, ook van bast!!

  • 09 November 2008 - 08:00

    JoJo:

    Helaas:), nu al niet gelukt.Goede vlucht straks en liefs.

  • 09 November 2008 - 08:20

    Divyam:

    Goeie reis en fijne tijd!
    liefs Divyam

  • 09 November 2008 - 10:06

    Georgien:

    goede reis naar de lente ,een tussenstop in vancouver op de terugweg ? om daar de winter op te snuiven ,de wereld is mooi ,en ik wens je heerlijke geuren ,kleuren en plezier voor de komende maanden ,en ...kijk uit naar verhalen en foto's ,liefs georgien

  • 09 November 2008 - 20:08

    DevaLeela:

    ondertussen ben je al vertrokken naar het andere einde van de wereld. Wens je een fijne groep en een heerlijke zomer bij de kiwi's! Ik vertrek op 9 december naar Australië, tot eind februari.
    Veel liefs,
    DevaLeela

  • 10 November 2008 - 17:46

    Trix:

    Hoi leela,

    Ik wens je een hele fijne tijd toe en ik reis weer graag mee via de computer.

    Groetjes van Trix


  • 10 November 2008 - 19:37

    Margreet:

    Je bent ondertussen al aangekomen daar. Veel plezier met de nieuwe groep. Ik duik morgen de Codep groep in. liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 209451

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: