50e verjaardag - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu 50e verjaardag - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

50e verjaardag

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

17 Augustus 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Vorige week vrijdag was het zover, de 8e van de 8e, 2008, Op deze dag werd ik 50 jaar. Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven en toch is het feit daar. Tevens de start van de olympische spelen . Niet voor niets hebben de Chinezen deze dag uitgekozen, het blijkt een heel mooi getal te zijn, 8-8-2008. Een geluksdag.
Op de dag zelf was ik in Engeland met een groep en daar heb ik het dus gevierd met mijn groep aldaar. En op zaterdag de 16e augustus heb ik het nogmaals gevierd. Nu met familie en vrienden. Het was een heel fijn feest. Ik kreeg van mijn broers en zus een mand met 50 cadeautjes. Dat ze zoveel verschillende dingen hebben kunnen vinden is al een kunst op zich. En tevens kreeg ik een wensboom en hadden ze een verkeersbord met het getal 50 ergens op de kop weten te tikken.
Al met al een heel geslaagd feest. Het was fijn om het feest te vieren met mensen die mij dierbaar zijn.
Hier volgen een paar foto's van het een en ander.


  • 17 Augustus 2008 - 16:21

    Fototaker:

    happy birthDay to yoooooou!!!! yes, a VERY lucky and good day and number(s). HUGs!!!

  • 18 Augustus 2008 - 06:42

    JoJo:

    Hé Sara, Fijn om te lezen dat je lekker bent verwend! Je verdient het. En je zonnebloemen staan er nog prachtig bij. Leuk je weer eens gesproken te hebben.

  • 18 Augustus 2008 - 09:19

    Martha:

    Lieve Lila,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Was een bijzondere dag die 8-8-2008, met een liefdevolle verbindende energie. Mooi om dan 50 jaar te mogen worden. Een 3 Gele Mens volgens de Tzolkin. Kiezen en je vrije wil gebruiken is je thema voor je nieuwe levensjaar! Dat doe je natuurlijk vanuit je hart! Liefs, Martha, Jan en Daniël.

  • 18 Augustus 2008 - 19:11

    Tarunai:

    Ha lieverd!
    Fijn dat je dit even deelt - voel ik al mijn warmte en liefde voor jou. Ook was ik er helaas zelf niet bij. Ik stuur je een warme hug en veel liefs ook van Abhay. Tot snel weer. xxxTarunai

  • 18 Augustus 2008 - 19:59

    Devaleela:

    hey,Leela, welkom bij de gelukkige 50ers ! En dan nog zoveel 8en, hét getal van innerlijke kracht en succes in wat je neerzet vanuit je wezenskern !

  • 20 Augustus 2008 - 22:38

    Ranjana:

    Hay Leela, Wat leuk dat je deze mooie dag op deze wijze deelt! Van harte gefeliciteerd, ook al ben ik wat aan de late kant hiermee. Hoe 't ook zij: welkom in de club. Ik ben er al een paar jaar lid van, en ik moet zeggen: dit lidmaatschap bevalt mij beter dan dat van de club der veertigers ... Ik gun het je dat het vijftig lentes tellen je minstens zo goed bevalt als dat het mij bevalt, nog steeds. Warme groet! Ranjana

  • 27 Augustus 2008 - 13:39

    Trix:

    Hoi Leela,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Die reis in Engeland ziet er zeer aantrekkelijk uit. Ik ben net terug van een andere reis van SNP, nl. de wandelreis in Peru. Een hele belevenis was dat. Ik kijk weer uit naar je volgende reis, om mee te kunnen genieten.

    Groetjes van Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 209441

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: