Rust - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Rust - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Rust

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

10 Augustus 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Na een zomer vol reizen, ben ik eindelijk weer thuis. Vannacht op de boot hadden we nog storm en regen en zelfs toen we aankwamen in Rotterdam was het weer niet om over naar huis te schrijven. Maar wat schept mijn verbazing, stap ik in Beverwijk uit de trein, schijnt de zon. Wat een genot.
De laatste dagen in Engeland waren wat vochtig. Behalve op mijn verjaardag, toen scheen de zon. Wederom een gelukkig moment. Met de groep mijn verjaardag gevierd met taart met brandende kaarsjes. En als toetje een potje scrabble en een overnachting in een hotel. De hele tijd hadden we in jeugdherbergen geslapen en juist op mijn verjaardag sliepen we in een hotel met bad op de kamer. Echt een cadeautje.
Het begeleiden van een wandeltocht voor de SNP is me goed bevallen. Het was ook een fijne club mensen die ik mocht begeleiden. We hebben veel samen meegemaakt. Samen wandelen door de prut, ons pad zoekend door de varens, eindeloze heidevelden, soms hoge passen en dan weer lieflijke weiden. Engeland is mooi. Hoewel IJsland niet te overtreffen is. Dat is en blijft tocht wel voor mij oerland nr. 1
Nu ben ik weer thuis. Afwachtend voor mijn volgende trip. Eerst even rust (ook voor mijn enkel, die heeft toch wel een aardige opdonder gehad). Gelukkig is het de tijd van de Olympische Spelen. Kan in eindeloos naar kijken.
Lieve groetjes en tot een volgende keer,
Liefs Leela

  • 10 Augustus 2008 - 13:32

    Tanja:

    Home is where the heart is, welt in mij op + home sweet home. Maar vooral knuffels van mij; Tanja

  • 10 Augustus 2008 - 15:37

    Fototaker:

    birthday!?! I missed your birthday!?! **throws a candle at her** I can imagine your surprise when you saw that sun when you returned home! and to have a sincere gift of a hotel! wow!! enjoy the olympics and rest, even as you begin preparing for your next trip! HUGs!!!

  • 10 Augustus 2008 - 20:07

    Lian:

    Hé die Leela nog van harte proficiat met je 50ste! Geweldig en dat op de 8ste van de 8ste in 't 8ste jaar. Als dat geen jaar wordt met veel en volle kracht!! ..en eh (ik zing nu effe...) Til hamingju með afmaelið...hun á afmaelið í dag...! (=ijslands)Alle goeds en liefs en 'n avontuurlijk natuurlijk nieuw levensjaar ~ liebe grüsse Lian

  • 10 Augustus 2008 - 21:26

    Carola (N.w.hout):

    Hoi Leela,
    Leuk weer even je verhalen te lezen. Ik liep achter door mijn eigen vakantie in de Pyreneen (Atlantic). Die is erg goed geweest. Morgen weer aan het werk en over 2 weken nog een 10 dagen weg met de camper naar Wales.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Erg mooie datum: 08-08-08!
    Tot snel ziens.
    Liefs Carola.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: