Nog steeds in Wijk aan Zee !!!!!!! - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog steeds in Wijk aan Zee !!!!!!! - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Wijk aan Zee !!!!!!!

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

04 Juli 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Vandaag dacht ik te vliegen naar IJsland. Wat schets mijn verbazing, sta ik op Schiphol bij de Icelandair balie, zegt degene die mij incheckt dat ik morgen pas vlieg. Wat?? Morgen?? Ik zou toch op vrijdag vliegen. Nee hoor er staat toch duidelijk de 5e juli op mijn ticket. Wat bleek. Ik had bij Askja gevraagd of ik vrijdag de 5e kon vliegen. Ik dacht dus steeds aan vrijdag en zij hebben voor mij een vlucht geregeld op de 5e, wat dus zaterdag blijkt te zijn. Ben ik dus nog steeds thuis.
Morgen ga ik dus echt vliegen. Nou ik ga weer eens een paar foto's downloaden.
Lieve groetjes Leela

  • 04 Juli 2008 - 15:47

    Joost En Joke:

    Echt weer iets voor jou!! Dat is nou zo leuk aan jou!
    Liefs,
    Joke en Joost

  • 04 Juli 2008 - 16:05

    Saskia:

    Hihi,
    Daar sta je dan te kijken.
    Morgen dan maar een goeie reis!!!

    (niks voor jou trouwens ;-))

    Liefs Saskia

  • 04 Juli 2008 - 17:00

    Fototaker:

    wow!! that has happened to me on the train and a bus, but never on a plane! good luck and have a great flight!! with all the airline companies disappearing, be HAPPY this company didn't put out a CLOSED sign instead!!!! hugs - waiting impatiently for your fotos.

  • 04 Juli 2008 - 18:06

    Divyam:

    Ach nog een dagje langer!!! Goeie reis dan morgen maar! liefs Divyam

  • 04 Juli 2008 - 18:13

    HermJan:

    Een goeie en mooie reis.
    Tot de 16-de of is het de 17-de?
    Anna & HermJan

  • 04 Juli 2008 - 20:06

    Tanja:

    dat is verbijsterend, ineens een dag vrij en hoe heb je die ingevuld? Wat heerlijk zomaar een dag extra......
    Veel plezier in Ijsland en warme groeten van Tanja

  • 05 Juli 2008 - 06:22

    Charissa:

    Hoi Leela,

    haha, als t goed is zit je nu inmiddels wel in Ijsland. Leuk om je zo te kunnen volgen!

    liefs Charissa

  • 05 Juli 2008 - 21:30

    Ranjana:

    Ha Leela! Toch zie ik de humor wel in van je vergissing. Heb je nog lekker een dag vrij, in te vullen zonder dat iets moet! Heerlijk!! Liefs! Ranjana

  • 06 Juli 2008 - 01:45

    Anne Uit Arnhem:

    Hallo leela,
    Leuk verhaal, gelukkig loopt niet alles op rolletjes anders wordt het zo saai, nou ja saai!!! ik volg je reizen op de voet en zie dat je het geweldig goed doet.Ben in gebreke gebleven met steeds reageren edoch bij deze!
    Hardstikke leuk en hele fijne trip
    Lieve groeten van Anne.

  • 06 Juli 2008 - 10:09

    Johanna:

    Lieve Leela,
    Nu ik dit verhaaltje van je lees, ben je "al" in IJsland. Ik heb je berichtje gehoord, maar ik was pas gisteravond weer thuis van een dikke week in de Wonne in Enschede. Misschien ben je in de gelegenheid met me te skypen. Ik ga dinsdagmiddag alweer weg, naar de Bron om te assisteren bij het 1e blok van de co-dep.
    Dus wie weet, spreken we elkaar even tussendoor, anders volgende week.
    Heb het goed in IJsland, is het een leuke groep?

    Veel liefs van mij,
    Johanna.

  • 07 Juli 2008 - 07:06

    Tuur:

    Hoi Leela,

    Leuk om zo jouw avonturen op de voet te kunnen volgen.
    Hopelijk ben je ondertussen goed en wel in IJsland geraakt.

    Heb net een assisteerblok achter de rug: Aanraken met Catheleyne. 't Was heerlijk. En nu eindelijk een weekje vrij.

    Groetjes,

    Tuur

  • 08 Juli 2008 - 05:07

    Wilma:

    Goed verhaal Leela!
    zo stond ik laatst zonder pasport op Schiphol! Had ik ook een halve dag vrij extra.
    Have fun,
    wilma

  • 10 Juli 2008 - 16:33

    Trix:

    Hoi Leela,

    Ik heb net alle verhalen over Alaska gelezen en die zeeotter die zo lekker op zijn rug in zee ligt heeft mijn hart gestolen. Inmiddels zit je al weer op je volgende bestemming. Weer erg leuk om alles te kunnen volgen. Een fijne tijd in IJsland toegewenst.

    Hartelijke groeten van Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 209452

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: