Thuis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

02 Juli 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben weer thuis, na bijna 4 weken Alaska ben ik weer thuis. Helaas nog even niet in mijn eigen huis, dat heb ik verhuurd. Dus ik woon even een kleine week in mijn busje. Af en toe kan ik in mijn huis om mijn spullen op te ruimen, de reis af te ronden en om mijn was te doen. En ik ben me alweer aan het voorbereiden op de volgende reis. Overmorgen, vrijdag de 4e julie vlieg ik naar mijn favoriete bestemming IJsland. Ik heb er weer reuze zin in. Nu geniet ik even van Wijk aan Zee, ben alle dagen op het strand en heb alweer een paar keer gezwommen. mmmmmmm, zalig.
De afgelopen reis was echt een topper, toplocatie en topgroep en topweer. Ik heb er onwijs veel van genoten.
Ik stop ermee, zit nu even in de bieb van Beverwijk te internetten.
Liefs allemaal, Leela

  • 02 Juli 2008 - 17:25

    Fototaker:

    wow!! not even in your own home and living in the rough ~ what a champion!!! i can imagine your frustration but success after your great Alaska trip and now to Iceland!! I hear it's a great place to be and soon you'll be there again!!! love your stories and fotos!! ReST and RElaX!! yea right!!! HUGs!!

  • 02 Juli 2008 - 17:50

    Divyam:

    wat heerlijk om even terug te zijn en in je favoriete zee te zwemmen - en met dit mooie weer!!!
    liefs van mij
    Divyam

  • 02 Juli 2008 - 18:20

    Fototaker:

    wow!! not even in your own home and living in the rough ~ what a champion!!! i can imagine your frustration but success after your great Alaska trip and now to Iceland!! I hear it's a great place to be and soon you'll be there again!!! love your stories and fotos!! ReST and RElaX!! yea right!!! HUGs!!

  • 02 Juli 2008 - 18:35

    Shakti:

    Lieve Leela,

    Je boft maar met dit lekkere zwemweer als "tussenstop". Ik ga nog 2 daagjes werken en ben dan vijf weken vrij waarvan 3 op Schier. Wat dichter bij huis dan jij, ik heb er erg veel zin in met de kleintjes te gaan. Over een paar jaar maarés met je mee naar IIsland, lijkt me geweldig!! Zet je weer mooie foto's opde site?

    Dikke kus+knuf, Shakti

  • 03 Juli 2008 - 07:41

    Saskia:

    Lieverd,

    Alvast een hele goei reis en een fijne tijd in IJland!

    Groooote knuf,

    Saskia

  • 03 Juli 2008 - 08:08

    Ebelien:

    hoi...t lijkt veel korter dat je weg bent geweest...en vrijdag naar ijsland
    leuk hoor

    hele fijne trip

    liefs an ebelien

  • 03 Juli 2008 - 11:41

    Joost En Joke:

    Hoi Leela, Goede reis naar IJsland en hopelijk tref je het net zoals in Alaska.
    Groetjes,
    Joost en Joke

  • 03 Juli 2008 - 18:50

    Charles En Jeltje:

    Ooh Leela konden we maar weer met je mee en net zoals verleden jaar de hekla beklimmen. Heerlijk voor je!!
    In augustus gaan we trouwens naar Rusland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 209444

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: