Alaska - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Alaska - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Alaska

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

03 Juni 2008 | Verenigde Staten, Anchorage

Het is weer zover,
Ik ben op reis. Gisteren vertrokken uit Amsterdam. Na een lange vlucht ben ik via Detroit gevlogen naar Anchorage (Alaska), Ik ben weer terug in de tijd. Het is hier 10 uur vroeger dan in Nederland. Vannacht heel raar geslapen. Werd steeds zeer gedesorienteerd wakker. Waar ben ik en hoelaat is het. Voelt ook vreemd met dit grote tijdsverschil in mijn lijf.
Het is hier lekker koel, ik ga zo maar eens een rondje lopen om hier wat aan te komen.
Het aanvliegen was prachtig, ik kon de gletsjers zien liggen en zo te zien ligt er nog aardig wat sneeuw. Anchorage ligt hier prachtig tussen de bergen. Echt heel mooi.
Ik zal nog wel even de tijd nodig hebben om te wennen. Had het in Nederland erg goed met vriendinnen en nu ben ik ineens weer op mezelf. Gelukkig ga ik zo meteen ook weer naar vrienden, dus helemaal alleen ben ik dan ook niet. Ik breng 1 week bij Kathe en Chris door, die wonen in Homer, Zuid Alaska en volgende week donderdag komt mijn groep aan waar ik mee ga rondtrekken. Daar over later meer.
Ik stop er weer even mee, tot een volgende keer, lieve groetjes Leela

  • 03 Juni 2008 - 19:52

    HermJan En Anna:

    Veel succes en een goede tijd. Liefs, HermJan en Anna.

  • 03 Juni 2008 - 20:54

    Georgien:

    hé tijdreiziger ! mooi dat weer op route bent en de ruimte neemt om aan te komen ,hoe ruikt het daar ? liefs georgien

  • 04 Juni 2008 - 07:07

    Gerritje:

    ha, leela ik volg je weer op je reis. Weer nieuwe indrukken...geniet er van en veel succes met de groep. Wordt vast weer leuk! groetjes ger

  • 04 Juni 2008 - 09:05

    Devaleela:

    ik geniet mee van je vele reis-indrukken, fijn dat zo te kunnen volgen. Wens je héél prettige ervaringen daar in Alaska !!

  • 05 Juni 2008 - 13:52

    Coralie:

    he Leela,
    ben jij net weg gaan wij een weekje naar NL.
    Zo gaat dat.
    Heb je nou ook Bossen in Alaska? Douwe en ik discusieerden daarover.
    Ben benieuwd naar je reisberichten van een mij onbekend kontinent.
    Jonah lacht alweer veel en praat. Heb je een email waar ik foto's naar toe kan sturen?

    Liefs Coralie

  • 05 Juni 2008 - 14:48

    Joost En Joke:

    Hoi Leela, We zijn benieuwd naar je reisverslag en we hopen dat je een heel leuke groep krijgt.Succes en we gaan je volgen.

  • 08 Juni 2008 - 13:36

    Anneke:

    Hallo Leela,
    Ben weer nieuwsgierig naar je reisverhalen, en krijg weer heimwee naar het boeiende Alaska.
    Veel plezier weer, en let op de mooie gevaarlijke beren.

    Veel groetjes anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 209437

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: