Het reisseizoen gaat weer beginnen - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Het reisseizoen gaat weer beginnen - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Het reisseizoen gaat weer beginnen

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

21 Mei 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Afgelopen weekend had ik een trainings weekend van de SNP in de Ardennen, met als thema "bergwandelen met groepen". De bergen waren wel geen bergen maar heuvels, maar goed des al niet temin was het een zeer leerzaam weekend. Mijn kennis van het werken met kaart en kompas is weer aardig opgefrist en het was heel leuk om te oefenen met het wandelen met mensen in een voor mij onbekend terrein. Aankomend weekend heb ik nog een reisleiders weekend van Askja Reizen en dan is het bijna zover.
De planning voor de komende periode is als volgt::
Maandag 2 juni vertrek ik naar Alaska voor 1 maand.
Dan in juli mag ik een reis begeleiden in IJsland. En in augustus sta ik op een paar reizen waarvan nu nog niet zeker is dat ze doorgaan ( Noorwegen/IJsland en Madiera).
Ik heb er reuze zin in. Heerlijk om weer zoveel in de natuur te mogen zijn. En onder de mensen. Hoewel ik ook merk dat ik me steeds meer thuis ga voelen in het dorp waar ik nu woon.
Lieve mensen, dankjewel voor de reacties. Leuk om deze elke keer weer te lezen.
Lieve groet Leela

• 21 Mei 2008 - 08:39

Angelieke :

Veel plezier!!! Wat een superreizen!

• 21 Mei 2008 - 08:53

Truus :

Ik zou graag meewillen naar Alaska,maar moet nog werken.
    Het lijkt me fantastisch,Leela!
    Vandaag moet ik beslissen of ik met pensioen ga per 1 september.Ik vind al die vrijheid wel een bedreigend vooruitzicht.......
    Dus het is een moeilijke beslissing.
    Mijn buurman zei net:
    Je gaat vast een hele wijze beslissing nemen.ja ja.

Veel plezier met je voorbereiding en ik blijf graag op de hoogte!

Liefs van Truus

• 21 Mei 2008 - 18:59

Carola (N.w.hout):

Je gaat al weer snel op pad. Zo te lezen, ga je een aantal leuke reizen doen en hopelijk leuke groepen begeleiden. Ik ga je weer volgen op deze manier. Vind ik erg leuk.
    Ik wens je een goede tijd en we zien elkaar wel weer in het najaar.
    Liefs Carola.

• 28 Mei 2008 - 09:17

Anne :

Hoi Leela,
    Leuk om weer eens iets vsn je te lezen [voelt als horen] Handig die trainingsdagen, lijkt me best wel nuttig met zo'n compas leren werken, hoewel ik in mallorca de indruk kreeg dat je daar met een natte vinger in de lucht ook heel goed mee wegkwam, edoch specialiseren kan geen kwaad.
    Leela een héééle goeie start gewenst.
    Lieve groeten van Anne uit Arnhem

Enneh!! Truus wat heb je besloten? ga je met pensioen?