Helicoptervlucht - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Helicoptervlucht - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Helicoptervlucht

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

07 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Hokitika

Vandaag mocht ik voor de 2e keer in mijn leven mee met een helicopter vlucht. Was het de eerste keer voor 30 minuten. Nu mocht ik mee met een 40 minuten vlucht. Het was supergaaf weer. Beter kon haast niet. Heldere lucht. We vlogen over de Fox Glacier richting Mount Cook. Wat een gletsjers. IJspleten overal waar je keek. Supergaaf. Vervolgens vlogen we over verschillende bergkammen. Wouw wat een ervaring. Soms rustig, soms heel snel en schuin, best spannend. Na een korte "fotostop" vlogen we terug via de Franz Jozef Glacier.
Ik geniet er nog van.Fantastisch. Wat een geluk heb ik toch.
Leuk om weer zulke lieve reactie te lezen op mijn vorige bericht.
Lieve groetjes Leela

• 07 Februari 2008 - 08:45

Marousch:

lieverd wat zie je er goed uit! op de foto's. en is je voorholteontsteking over? je bent inderdaad een bofkont met die fijne groep, schitterende natuur en avontuurlijke helicoptervlucht. Tot gauw weer. lieve groetjes Marousch

• 07 Februari 2008 - 09:53

Sandra:

Wat een ervaringen, mooi dat er goede dingen op je pad komen! Het is bijna niet voor te stellen dat je alweer zolang rondreist aan de andere kant van de wereld!

• 10 Februari 2008 - 09:08

Anne Uit Arnhem:

Hoi Leela,
    Er ligt dus ook sneeuw in Nieuw Zeeland, wist ik niet! echt een land zonder grenzen. Spannend in zo'n helikopter met schutkleur.Op moment hebben we hier voor februari het mooiste weer van de wereld.
    en gaat het hier z'n gangetje. Je hebt zeker veel geluk, en je zou kunnen denken wat je geeft krijg je ook terug.
    Goede reis verder en lieve groeten van...
    Anne uit Arnhem

• 10 Februari 2008 - 10:26

HermJan En Anna:

Wauw, wat spectaculair allemaal. Lieve groetjes van ons.