10 dagen USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu 10 dagen USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

10 dagen USA

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

11 Februari 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zit ik me daar ineens in een jeugdherberg een mailtje te schrijven op een computer met een onwijs traag werkend internet. Ik had 20 minuten en de eerste 10 zijn zo'n beetje opgegaan aan wat mailtjes openen. Goed even een berichtje van mij uit California. Ben nu 2 dagen op pad. Heb een prachtige auto tot mijn beschikking, een Hyunda nogwat. Een soort space wagon, kan er goed in overnachten, wel wat ruimer dan mijn NZ huurauto. Ben gisteren naar een redwoodforrest geweest, vlakbij San Fransisco en rijdt nu naar het zuiden. Ik had plannen om naar het Yosimity park te gaan, maar daar ligt nu sneeuw en het lijkt me niet zo handig, heb geen sneeuwkettingen. Dus dan maar naar het zuiden. Is het ook wat warmer. Het is hier nog steeds winter. Hoewel ik het wel tref met het weer. De voorspelling is dat het voorlopig nog mooi weer blijft. Alleen 's nachts is het wat frisjes. Heb gelukkig genoeg bij me om het warm te houden. De kust hier is prachtig, ik geniet volop van de ruige zee. Nog even geen foto's, wie weet komen die later.
Lieve groetjes en tot over een week of zo. Dan vlieg ik weer naar huis,
Leela

  • 12 Februari 2008 - 07:39

    Johanna:

    Lieve Leela,
    Het is een genot om 's morgens vroeg even wat foto's van jou te bekijken en weg te dromen. Het ziet er allemaal zo prachtig uit!! Nou, geniet nog even volop en tot gauw.
    Liefs,
    Johanna

  • 12 Februari 2008 - 08:06

    Gerda:

    sjonge, zit ze dáár weer! je zult wel weer fantastische verhalen hebben als je terug bent. Het lijkt hier wel lente deze week, nee zomer! We spreken snel wat af, als je thuis bent. Gaan we even lekker uitwaaien op het strand. die heb je nog niet genoeg gezien volgens mij,ha,ha.
    het gaat goed met zoë. Ze wordt goed verzorgd en vertroeteld.
    tot gauw en groetjes van gerritje.

  • 12 Februari 2008 - 08:44

    Wilmaa:

    Noh joh, zeiden we altijd in Castricum. Noh joh, zit ze weer in de VS!
    Je haalt lekker alles eruit wat er in zit, well done Leela.
    Hier is het inderdaad zomers warm, heerlijk gewoon, dat zonnetje in je gezicht en al die crocusjes, narcissen en sneeuwklokjes.
    Tot gauw, enjoy the remaining days and also rejoice in your return home. Blessed journey

    Wilma

  • 12 Februari 2008 - 09:22

    Georgien:

    hoi,goed plan om een stop te maken in californie en redwood park is geweldig mooi ,heb je een wandeling gemaakt? ,wij waren er verdwaald en voelden ons hobbits in een reuzenwereld ,er is veel te zien en de kust is mooi en wild ,niets dat op surfcultuur lijkt dat we uit films kennen ,zo ongerept ,je bent zeker langs de 101 aan het rijden ,have fun ,we genieten met je mee ,hier een paar mooie zonnige dagen ,heerlijk al dat licht ,see you en een goede reis naar huis ,hug sjors

  • 12 Februari 2008 - 09:54

    Marousch:

    heerlijk genieten van de wereld! wens je een hele goede terugtocht naar dat o zo kleine landje met zoveel lieve mensen die van je houden en om je geven.Liefs van Marousch, tot gauw.

  • 12 Februari 2008 - 10:14

    Lian :

    lieve Leela,

    ik vind het heerlijk om jouw verslagen te lezen en foto's te bekijken, geniet er echt van. Hoelang blijf je in USA? en wat is je uiteindelijke bestemming? Mocht je nog over München vliegen, kom dan even langs!!! Lijkt me gezellig, het is hier al 3 weken schitterend weer, veel zonneschijn, echt voorjaars weer.
    Én op welke EHBO-dag ben jij ingedeeld van Askja Reizen? Wie weet zien we mekaar nog.
    Heel veel plezier in USA en dikke knuffel van Lian

  • 12 Februari 2008 - 16:41

    Sandra:

    ben je nu in Amerika, ik geloof dat ik iest gemist heb! Goede reis weer naar huis volgende week trouwens. Oja, ik ben gaan mountainbiken, ik kom wel een keer naar Wijk aan Zee.

  • 12 Februari 2008 - 16:46

    Tarunai:

    Wat HEERLIJK! Ik wist niet dat je nog naar USA zou gaan, wat een verrassing!
    Met de lente in de lucht moest ik vanochtend nog aan San Francisco denken. Ik vond het leuk daar.
    Ik blijf voorlopig bij het kasteel wonen - en Abhay komt er (in april) bij! De tuin is een zee van sneeuwklokjes en krokussen, heel mooi.
    Als ik denk hoe jij je zo ongeveer voelt daar, dan worden allerlei verlangens in mij wakker. Hoe kan ik dat hier in mijn leven NU creëren? Het moet toch mogelijk zijn??!!
    Ik vind het in elk geval geweldig dat het bij jou zo gaat en dat je dit voor jezelf hebt weten neer te zetten. Inspirerend!
    Heel veel liefs van Tarunai

  • 12 Februari 2008 - 18:27

    Carola (N.w.hout):

    Hi Leela,
    Wat een verrassing dat je plots in California zit. Te gek dat je dat nog even meepikt. Wel weer een hele ervaring en genieten zo. Weet je al wanneer je terugkomt? Ben erg benieuwd naar je verhalen en je weer eens in levende lijve te ontmoeten. Veel plezier en tot ziens in Nederland.
    Liefs Carola.

  • 14 Februari 2008 - 09:59

    Ebelien:

    Wow klinkt goed leela.
    Veel plezier nog in de states en zie je in holland (we hebben net een paar dagen mooi weer; zon, gehad)

    groetjes ebelien

  • 18 Februari 2008 - 18:44

    Trix:

    Hoi Leela,

    Ik wens je nog een paar fijne dagen in Californie. Je schreef dat je de 20ste weer terug vliegt dus overmorgen is het zover. Ik heb genoten van alles!

    Een goede terugreis toegewenst.
    En groetjes van Trix

  • 19 Februari 2008 - 15:08

    Truus Schouten:

    Lieve Leela,
    Ik heb je reisverslag met plezier gevolgd en me verbaasd over zoveel avontuur!
    Het zal wel even wennen zijn weer thuis te zijn.Een hele goeie thuisreis gewenst en ik hoop je binnen kort eens life te zien.

    liefs van Truus

  • 06 Maart 2008 - 18:02

    Anneke:

    Ha die Leela,
    Wat fijn dat ik je heb kunnen volgen met je avonturen en heb meegenoten door al je foto's.
    Geniet er nog maar van.
    Liefs Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: