Nog een weekje reisleidster zijn - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog een weekje reisleidster zijn - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog een weekje reisleidster zijn

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

05 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Nog een weekje en dan zit deze reis erop. Ik heb het onwijs naar mijn zin. Heerlijke groep, prachtige reis en heerlijk weer. Het enige wat me dwars zit is een voorhoofdsholte ontsteking. Op aanraden van een aantal meelevende deelnemers heb ik besloten toch maar naar de dokter te gaan. Kreeg gelijk een antibioticakuur voorgeschreven. Hopelijk haalt dat de druk uit mijn hoofd. Had de laatste dagen toch wel aardig last van een vol hoofd.
We zitten nu in Queenstown. De mensen hebben een dagje voor henzelf en ik ook. Morgen gaan we naar de Wetskust. En nu maar hopen dat het mooi weer blijft, want velen hebben zich ingeschreven voor een helicoptervlucht bij de Franz Jozef Gletsjer. Een fantastische belevenis.
Ik ga nog even wat foto's downloaden.
Tot de volgende keer.
Leela

Helaas het lukt niet met de foto's. Ik ga het een adere keer weer proberen.

  • 05 Februari 2008 - 06:47

    Paul:

    Leela,

    Wat moet het daar ontzettend mooi zijn in real life. Je foto's zijn prachtig en de een nog mooier dan de ander. Ik ben benieuwd hoe het daar voelt (de lucht, atmosfeer)
    Binnenkort weer in Nederland of ga je nog even verder?

    Zet m op

    Paul

  • 05 Februari 2008 - 07:57

    Marcel:

    hoi zus,

    Heb je nu genoeg info over amerika?


  • 05 Februari 2008 - 08:33

    Georgien:

    hoi meid ,mooie foto's en leuke van jou erbij ,jij kan zo genietend smilen ,dat doet goed ,ondanks volle voorhoofdholten ,ik hoor net boudewijn de groot "als de rook om je hoofd is verdwenen " en met een beetje hulp gaat het lukken . ben je het al zat en zin om thuis te komen ? ik zie op de bank hangen en naar buiten staren in de grijze wolken voor me ,lekker weinig prikkels ?! zo is er altijd weer iets om naar uit te kijken ,hier bloeien de sneeuwklokjes ,fijne laatste dagen en dank voor de fijne berichten ,hug

  • 05 Februari 2008 - 12:16

    Wilmaa:

    Ha die Leela,
    Goed, van die antibiotica, soms moet dat gewoon. Mount Cook, is dat van Captain Cook. In een boek van Anna Enquist komt hij niet goed aan zijn einde, weet niet of dat historisch is. Aan jouw reis komt wel een goed einde, en daarna begin je weer heel goed hier......

    Liefs,
    Wilma

  • 05 Februari 2008 - 16:11

    Coralie:

    Hoi Leela,
    Wel leuk, dat je af en toe ook een foto van jezelf neemt! Weten we tenminste nog hoe je er uit ziet.
    Verder wel prachtige plaatjes, die je maakt. Doen helemaal recht aan de schoonheid van NZ, ook zo als ik het me herinner.
    Nog maar 2 weken en dan ga jij ook weer naar huis, toch?
    Zeg, ik weet dat het vrij snel na je terugkomst is, maarre zou je misschien heel eventueel zin hebben om ons na de geboorte van ons kindje een weekje te ondersteunen. Niet perse direkt na de geboorte, maar een week daarna ofzo.
    Het hangt natuurlijk ook af van wanneer het kind geboren word en zo. Nou ja, zie maar ik hoor wel wanneer je interesse hebt.
    Veel liefs Coralie

  • 05 Februari 2008 - 19:15

    Carola (N.w.hout):

    Hi Leela,
    Geweldig al die mooie plaatjes. En dan die verhalen erbij. Het voelt alsof je er helemaal thuis bent. Je hebt zo je weg gevonden in dat land, in de natuur en met de mensen. Erg leuk omdat te lezen. Kom jij ook eerdaags zelf naar huis? Kunnen we iets afspreken en eens lekker gaan zitten of wandelen voor je verhalen? Ik wil je nu zelf wel weer eens 'life' zien. Hopelijk tot snel. Liefs Carola.

  • 05 Februari 2008 - 20:03

    Regina:

    Hoi Leela,
    jeetje wat ben jij lang weg en wat geweldig leuk heb jij het! Goed gedaan meissie. Nog veel plezier en we sprken weer eens af als je terug bent.

  • 11 Februari 2008 - 14:46

    Jasmijn:

    hoi lieverd, ik verheug me erop dat je weer terug bent. naar voor je die holteontsteking en thuis maar gelijk aan de symbioflordarmopbouw, anders tikt het je helemaal zo onderruit. kuskus, jasmijn

  • 27 Februari 2008 - 13:10

    Joke En Joost:

    Hé Leela, Je zou haast denken dat ik daar 9 maanden zwanger ben! Joost en ik hebben het nog vaak over deze track. Grandioos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: