Nog een paar dagen ijsland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen ijsland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen ijsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

28 Juli 2011 | IJsland, Reykjavik

Hi hi, daar ben ik nog even. na mijn geweldige toer heb ik een dag gebruikt om wat bij te komen. Vanmorgen mijn collega's uitgezwaaid van de wandelrondreis. Ze treffen het niet. Het weer is helemaal omgeslagen. Het is nu 11 graden, bewolkt en af en toe een bui.En dan ook nog kamperen.
Onze groep heeft echt zoveel geluk gehad. Zoveel mooi weer, echt geweldig.
Vanavond rijdt ik naar Sneaffelsness. Ik wil eigenlijk een dagje door brengen op het eilandje Flatey. Ben benieuwd. Alles is gepakt, dus ik ga zo vertrekken.
Tot een volgende keer, Liefs Leela

  • 28 Juli 2011 - 21:40

    Mazzelkont!:

    Fijn hoor dat je zulk mooi weer hebt gehad. En hebt genoten!! Ik zit inmiddels midden in de verhuizing. Zaterdag de 'big day' ( dan ben ik dus over!en dan volgende week vrijdag naar Zwitserland. Pfff.. heel anderssoortige weken dan daar bij jou hé?~!! Goede reis alvast en voor straks: welkom thuis. Was leuk je verhalen weer te lezen Leel!
    See you later!
    Liefsliefsliefs,
    Ina

  • 28 Juli 2011 - 22:26

    CARIN:

    geniet er nog effe lekker van!

    groet CARIN

  • 28 Juli 2011 - 23:20

    Mirjam:

    En wij maar werken, zwoegen en doorbijten ;-)
    Geniet ervan, genieten wij een beetje mee!
    Maak nog een mooie tocht en tot gauw.
    xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 208896

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: