Iceland in de lente - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Iceland in de lente - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Iceland in de lente

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

11 Mei 2011 | IJsland, Keflavik

Afgelopen zaterdag ben ik voor de zoveelste keer vertrokken naar IJsland. Ik ben de tel een beetje kwijt geraakt.
's Ochtends nog even genoten van de zomerse warmte op het strand en vervolgens naar Schiphol gereden met Mirjam. Het was onwijs druk op het vliegveld. Niet vanwege de vele vertrekken, maar vanwege de vele aankomsten. Het was zo druk dat we de auto niet konden parkeren, dus heeft Mirjam mij afgezet bij de vertrekhal. Hier hebben we afscheid genomen. Gelukkig komt Mirjam ook naar IJsland, dus dit keer was het afscheid niet voor lang. Zij volgt mij over een dag of 4.
In IJsland werd ik wederom opgewacht door Bjossi, mijn IJslandse vriend, en dat was super. "s Avonds lekker een wandeling gemaakt en geBBQ'd. De volgende dag hebben we een langere wandeling gemaakt. Wat is het toch heerlijk om hier te zijn. Het licht, de ruimte, de frisse lucht. Echt wat een verademing. Maandag en dinsdag was Sigbjorn aan het werk en heb ik mezelf lopen vermaken, wat gewandeld en gefietst en vandaag ben ik zelfs nog op de koffie geweest bij Thordur, een chauffeur van een van mijn reizen. Thordur is een hele aardige spraakzame man. Hij vindt het heerlijk om te praten, dus voor ik het wist was het 2 uur later. Nu zit ik te schrijven in de keuken van Bjossi. Over een anderhalf uur landt Mirjam en ga ik haar ophalen. Echt super leuk om samen met haar te mogen reizen in dit prachtige land. Zij is hier nog nooit geweest, dus kan ik haar een aantal mooie plekken laten zien.
Lieve groetjes maar weer en tot de volgende keer.
Liefs Leela

  • 11 Mei 2011 - 13:37

    Jonne:

    Wat heeeerlijk dat jullie samen kunnen gaan genieten van je geliefde ijsland!! k hoop alleen wel dat ze goeie schoenen bij zich heeft???!!!! flauw he!!!
    meiden maar er een supertijd van, geniet ik ondertussen van dit zalige zomerse weer!!! hou ons allen maar weer op de hoogte!!
    liefs, jonne

  • 11 Mei 2011 - 13:40

    Joost En Joke:

    Lieve Leela, een fijne tijd op IJsland gewenst samen met je lief.

    Groetjes,

    JoJo

  • 11 Mei 2011 - 13:56

    Saskia:

    Hee! Veel plezier samen! :)

  • 11 Mei 2011 - 14:01

    Afke:

    Heel veel plezier samen, heerlijk zo'n reis. Ik kijk uit naar je verhalen en plaatjes!!
    liefs!

  • 11 Mei 2011 - 17:39

    HermJan En Anna:

    Hele fijne tijd samen.

  • 11 Mei 2011 - 22:19

    Hanneke:

    Leela en Mirjam,
    Wat mooi dat jullie nu samen van IJsland kunnen genieten.
    Een heel fijne reis.
    Liefs,
    Hanneke

  • 12 Mei 2011 - 00:28

    Fototaker:

    oMg - your images are getting sooooooo good!!! take care and keep on capturing your memories and trips on virtual film!!!

  • 12 Mei 2011 - 11:35

    Marousch:

    GENIETEN met z'n twee is toch dubbel op? veeeeel plezier en gezond weer terug! lieve groetjes, Marousch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 208891

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: