Zomer in IJsland???? - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Zomer in IJsland???? - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Zomer in IJsland????

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

19 April 2011 | Nederland, Wijk aan Zee

Nog een paar maanden dan is het weer zomer. Zoals jullie wel weten is dat weer de tijd om te gaan reisbegeleiden voor mij. Nu wil het geval dat de reis waarop ik ben ingedeeld nog maar een paar mensen bevat. En.. het is een onwijs leuke reis. Ken jij iemand die misschien naar IJsland wil of wil jezelf dat mooie land wel eens ervaren, dan zou ik het fijn vinden als je deze reis voor mij gaat promoten. Of dat je misschien wel een keer met mij mee wil op reis
Het gaat over de IJsland Zwerftocht , vertrek 15 juli en terug op 27 juli. Het is een fantastische reis met heel veel natuurschoon. We bezoeken plekken waar nog weinig toeristen komen en daarnaast gaan we ook langs vele hoogtepunten van IJsland, Zoals het ijsbergenmeer, de strokkur, dit is een spuitende geiser. Langs enorme watervallen, waaronder de Dettiefoss. Je hebt de kans om walvissen te spotten. En.. we slapen in slaapzak accomodaties, dat zijn soms hele leuke plekken midden in de natuur.
Ik laat je ook wat foto's zien.
Dit is de link waarop je meer kunt lezen. Ik sta dus ingedeeld op de eerste Zwerftocht deze zomer.
http://www.askja.nl/ijsland/groepsreizen/meer-informatie/zwerftocht-door-ijsland-3.html

Alvast onwijs bedankt, En wie weet ga ik je zien op op deze fantastische reis.
Lieve groetjes Leela

  • 19 April 2011 - 16:52

    Joost En Joke:

    Lieve Leela,
    Hopelijk krijg je genoeg deelnemers om je reis door te laten gaan. Jammer voor jou, maar wij gaan met Askja naar Canada.
    Lieve groetjes,

    JoJo

  • 19 April 2011 - 20:56

    Fototaker:

    waits for the lottery winnings before he can go to Iceland (or fly anywhere and NOT be inside a cargo plane!). hoping you have a great group again and know you always show everyone a great time!!! hugs from San Fran!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: