"wild life" - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu "wild life" - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

"wild life"

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

07 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Na een paar dagen in de Catlins zonder internet en mobiele telefoon connectie ben ik nu in Dunedin. Ik zit in de bieb alhier en kan even ongestoord internetten. Vandaag zijn we hier aangekomen en morgen gaan we alweer weg. In de Catlins hebben we eindelijk wat “wild life”gezien. Nieuw Zeeland heeft dit wel ,maar de meeste dieren wonen in of rond het water, zoals de pinquins, de zeehonden, zeeleeuwen en walvissen en dolfijnen. Gisteren hebben we zeeleeuwen op het strand zien stoeien met elkaar, pinguïns uit het water zien komen, op zoek naar hun nest voor de nacht. En vandaag hebben we de albatros kunnen spotten. Dit laatste was voor sommigen toch wel wat een teleurstellende excursie. Er waren wel 3 kleine albatrossen te zien die op hun nest zaten, maar de volwassenen kwamen helaas nauwelijks voorbij vliegen. Heel even kwamen ze voorbij. Dat was echt jammer.
De zeeleeuwen en de pinguïns konden we veel beter en langer observeren. Morgen rijden we naar Kaikoura, onze laatste bestemming op onze reis. Hopelijk hebben de mensen daar meer geluk met het spotten van dieren. Walvissen en dolfijnen kijken is daar het doel.
Ik ga weer even wat foto’s erbij doen.
Heel veel liefs en….. en fijne dag allemaal.

• 07 Maart 2011 - 05:36

Fototaker:

cannot wait to see the whale pixs!! hoping you took with you a veeeery long lens!!! HUGs and stay warm and safe!!

• 07 Maart 2011 - 06:45

Els Klaassen:

Hallo Leela,

Wat een prachtige reis heb je weer gemaakt, ik geniet met je mee! Mooie fotoos ook weer.
    Hoop je snel te zien in het Wijkse; ik laat je wel weten wanneer ik er ben.

Lieve groeten,
    Els

• 07 Maart 2011 - 06:55

Afke:

Wat een heerlijke foto's weer. En...hier schijnt de zon volop vandaag, een begin van echt voorjaar??
    xx

• 07 Maart 2011 - 10:18

Ina:

Wow!!!!!liefs vanuit het Koos Vorrinkhuis! ;-) van Ina

• 07 Maart 2011 - 20:50

Mirjam:

Hey lieve Leela,
    Voor jou wel jammer dat de reis bijna teneinde is....
    ik ben wel blij dat je bijna weer terug komt ;-)
    Ook voor jou heel veel liefs.....en nog een paar fijne dagen.
    xxx Geniet...en tot gauw!!

• 14 Maart 2011 - 09:54

Ben:

leuk om op deze manier op de hoogte te blijven.
    gef.met je 21 verjaardag?
    grt. ben.