Tongarirocrossing - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Tongarirocrossing - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Tongarirocrossing

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

19 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Whakapapa Village

Vandaag heb ik met de groep de Tongariro crossing gewandeld. Een wandeling van een uur of 6-8, dwars door het vulkanische gedeelte van het Noorder eiland. 19,4 km wandelen op precies te zijn.
we hadden super weer, niet te koud en ook niet te warm. Als reisbegeleidster kon ik helaas er niet vol ingaan. Ik zie het toch wel als mijn taak om de mensen achterin te begeleiden. Helaas lag het tempo van de groep zo uit elkaar dat ik alleen maar met een klein clubje liep. De meeste menseen zag ik pas weer terug of aan het eindpunt of hier in het hotel. De foto's laten zien hoe mooi het hier is.
Morgen vertrekken we naar Welington en dan zit ons bezoek aan het Nooder eiland er echt op. Ik begin me echt weer thuis te voelen en ook te wennen aan de zomer hier. De groep is heel gezellig, Alleen de buschauffeur is niet helemaal mijn type ,maar goed nog 1 dagje samen en dan vliegen we naar het Zuider eilanden krijgen een andere chauffeur. Ik hoop dat het dan wel beter klikt.
Liefs uit NZ
tot een volgende keer

  • 19 Februari 2011 - 08:22

    Mirjam:

    Hey lief,
    Zijn weer vervelende foto's zeg ;-)
    Ergggg mooi!
    Veel liefs en heb het goed.
    xxx

  • 19 Februari 2011 - 10:09

    Vasna:

    wederom adembenemend mooi.
    Ik ben opnieuw jaloers.
    Hier een koude wind en gelukkig ook een zonnetje.

    Liefs uut Drenthe

  • 19 Februari 2011 - 12:13

    Jonne:

    Jeetje wat een pracht!!! have fun, en veel plezier met je volgende chauffeur!!!
    liefs, jonne

  • 19 Februari 2011 - 14:00

    Tarunai:

    Hallo lieve Leela,
    het is fijn om via jouw reisverslagen een lijntje met je te blijven houden! Ik denk graag aan je.
    Mijn kleine meisje is alweer 4 maanden oud. Als je een keertje in de buurt bent zou ik het leuk vinden als je langskomt (Utrecht).
    Is het nog fijn met je liefje?!
    Heel veel liefs, Tarunai

  • 19 Februari 2011 - 14:25

    Els Klaassen:

    Hi Leela,
    Ik hoor en zie het al: je geniet weer volop. Leuk om dat via je blog mee te maken.
    Chauffeur nr.2 is vast heel aardig! Enjoy!
    Liefs: Els

  • 20 Februari 2011 - 17:10

    Marousch:

    hoi lieve Leela, ik geniet mee met je super mooie reis, prachtige foto's en dat voor je werk! geniet van alles wat IS. liefs Marousch

  • 22 Februari 2011 - 07:07

    Joost En Joke:

    Lieve Leela,
    We lezen net op Teletekst over de aardbeving in Christchurch. Hopelijk heb je er geen last van.Wel weer mooi om je foto's te zien. Een goede reis verder.
    Lieve groetjes, JoJo

  • 22 Februari 2011 - 09:30

    Ina:

    Hé Leel! Wat heerlijk weer voor je en de zuidelijke eilanden? Niet in de buurt van de aardbeving hoop ik voor je/jullie? Heb je daar hinder van daar? Bij ons op tv ziet het er dramatisch uit maar uit de praktijk weet ik met mediaberichten dat het soms heel anders is dan het op tv lijkt! Ben benieuwd!
    Heb het goed meis!
    liefs,
    Ina

  • 22 Februari 2011 - 10:24

    Ineke A.:

    Hoi Leela,

    Wat ben jij toch een geluks-vogel, prachtige foto`s weer. Hoewel ik heel benieuwd ben naar je volgende bericht, omdat het nieuws meld van de aardbevig.
    Hopelijk gaat het je goed, laat snel iets horen aub.
    Lieve groetjes Ineke A.

  • 22 Februari 2011 - 12:44

    Lisette:

    Hoi leela,

    Sluit mij aan bij de voorgaande reacties en hoop/verwacht dat je niet in Christchurch was op het moment van de aardbeving! Hoe dan ook hoop ik dat je snel iets laat horen en jullie ook van het tweede deel van de reis kunnen genieten. Mooie foto's trouwens!

    Groetjes,

    Lisette

  • 23 Februari 2011 - 07:31

    Jonne:

    hoi leela,
    volgens mij zit je niet dichtbij het gebied van de aardbeving, maar toch: een berichtje van jouw kant zou fijn zijn! hoop dat alles ok is! liefs, jonne

  • 23 Februari 2011 - 08:10

    Mirjam:

    Hallo zij die Leela volgen:
    Ik heb vannacht (23-2) met haar contact gehad per sms en alles is OK.
    Ze is met de groep in de bush bij Picton op het zuidelijke eiland,
    maar dan bijna in het noordelijke topje en ver weg van Christchurch.
    Dus...alles goed.
    Liefs
    Mirjam


  • 23 Februari 2011 - 19:55

    Ina:

    Pffff....hoi Mirjam! Al ken ik je nog niet ik hoopte stiekum al dat er een soort geruststelling zou komen van jouw kant! Dank hiervoor! Groetje en vast tot ziens eens..., ook groetjes voor Leela natuurlijk!
    Ina

  • 23 Februari 2011 - 21:10

    Jonne:

    Hoi mirjam.,
    dank voor je geruststellende berichtje!!
    liefs, jonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Whakapapa Village

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 208885

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: