De kop is eraf - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu De kop is eraf - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

De kop is eraf

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

14 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Pahia

Na mijn reisavonturen in Londen ,ben ik nu alweer zo’n dag of 6 in Nieuw Zeeland. De eerste dagen van mijn verblijf hier in heb ik rond gereden in een gehuurde auto. Vanaf het vliegveld gelijk naar de kust gereden, genoten van een verfrissende zwempartij en genoten van de warmte van de zon. Dat laatste heb ik geweten. Na een half uurtje bleek ik al te verbranden en daar kwam ik pas ’s avonds achter. De dagen daarna heb ik mijn huid maar niet meer bloot gesteld aan de felle zon. Op mijn 2e dag alhier ben ik naar Muriawai Beach geweest, een van mijn lievelingsplekken. Een plek waar veel Jan van Genten komen om te broeden. Echt prachtig om deze vogels te zien itten, vliegen en duiken.
Eergisteren heb ik uiteindelijk mijn groep opgehaald van het vliegveld en vandaag zijn we naar de Bay of Islands gereden. Het is hier heerlijk vertoeven, een prachtige gebied met vele kleine eilandjes, azuur blauwe zee en heerlijk weer. Terwijl jullie in Nederland de nacht weer is begonnen, is het hier alweer dag.
Iedereen weer bedankt voor de lieve reacties, en tot een volgende keer.
Lieve groetjes Leela

  • 14 Februari 2011 - 22:19

    Hanneke:

    Mooi om te lezen dat je daar aangekomen bent en geniet.
    Ik blijf je volgen deze weken. Banjaert mist je wel(en die niet alleen denk ik)
    Hanneke

  • 14 Februari 2011 - 22:25

    Mirjam Tazelaar:

    Hanneke heeft gelijk....
    maar geniet maar lekker daar hoor.
    Spreek je gauw.
    Dikke knuf...

  • 15 Februari 2011 - 21:15

    Els Klaassen:

    Hallo Leela!

    Fijn te lezen dat je geniet. Hoop ook dat je een leuke groep treft.
    Veel plezier hoor en ik lees je avonturen wel weer.
    Dag lieve leela.

    Groetjes: Els

  • 15 Februari 2011 - 21:27

    Wilma:

    Ha die Leela,

    Heerlijk, zo'n reisleidster in de vriendenkring! Wij zijn ondertussen naar een middelbare school voor Geertje aan het zoeken, heel anders maar ook leuk.
    Mooie foto's weer! Nou, tot de volgende keer...

    groetjes,
    Wilma

  • 15 Februari 2011 - 21:28

    Sandana:

    Geniet er maar lekker van !

  • 17 Februari 2011 - 08:17

    José:

    Hi Leela,

    Zo leuk om jouw verslagen te lezen..krijg meteen zin in zon!
    Veel plezier daar!Liefs José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: