Veilig in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Veilig in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Veilig in Nieuw Zeeland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

24 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Nelson

Dag lieve mensen,
Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gehoord of gezien is er een grote aardbeving geweest in Christchurch. Ik was met mijn groep in de Malborough sounds. We zaten ergens in de bush toen de aardbeving plaats vond en hoorden pas later van de ramp. De plek waar wij waren ligt nog een behoorlijk eind af van Christchurch, dus wij hebben er gelukkig niets van gemerkt.
Het moet wel een enorme ramp zijn en aangezien onze reis zou eindigen in deze stad wordt onze reis een beetje omgezet. Hoe en wat dat ga ik nog horen. Het enige wat ik weet is dat we niet in de stad gaan overnachten. Voorlopig vervolgen we onze route. We zijn nu in Nelson, rijden morgen naar het Abel Tasman park voor een mooie wandeling. Vervolgens rijden we naar de West Kust van het Zuider-eiland en dan naar Queenstown, Te Anau en dan naar het zuiden.
Onze reis verloopt trouwens prima, veel mooi weer, heerlijke wandelingen en ondanks het gebeuren in Christchurch genieten we toch maar door.
Ik laat weer een paar foto’s zien.
Hele lieve groetjes

• 24 Februari 2011 - 10:01

Gerda:

Hoi Leela, blijnte horen dat alles goed gaat. Ik maakte ma la zorgen omdat je zojuist had verteld dat je weg ging van het noorder eiland.
    Goed dat jullie lekker genieten. Ga zo door en tot horens maar weer...
    groetekes ger

• 24 Februari 2011 - 10:04

Nettie:

Hallo lieve Leela,

Blij even van je te horen!!! Ik was idd een beetje ongerust!
    Fijn dat de reis verder spoedig verloopt...

Geniet er van!!!
    Liefs,
    Nettie

• 24 Februari 2011 - 10:24

Aho:

ook ik ben blij te horen dat je goed en wel met de hele groep verder kan trekken,
    en dat jullie veilig zijn. De berichten over het gebied daar waren namelijk zeer onrustwekkend.
    Geniet maar verder van je mooie reis

groetjes
    Aho bel

• 24 Februari 2011 - 10:29

Afke:

Goed om te horen dat je veilig zit! Het zal deze reis toch wel wat anders kleuren... Heel veel plezier. Ik verheug me erg op je foto's, altijd heerlijk die mooie plaatjes tussen het werk door! (Hier ligt weer sneeuw!)

Heel veel plezier nog.

xx Afke

• 24 Februari 2011 - 10:38

Joost En Joke:

Lieve Leela, lazen gister al het berichtje van Mirjam. Het is toch even schrikken. Drie jaar geleden nog kaarsjes opgestoken in de kathedraal. Niet voor te stellen. Jij in ieder geval nog een goede reis met je groep en geniet ervan.
    Liefs JoJo

• 24 Februari 2011 - 11:01

Divyam En Omkar:

fijn om van je te horen want we hebben natuurlijk veel an je gedacht! liefs Divyam

• 24 Februari 2011 - 12:31

Ineke A.:

hoi Leela,

Wat een opluchting om te weten dat je echt een geluksvoel bent, en dat alles zo goed met je gaat.
    Kan ik weer gaan genieten van je verhaal en de prachtige foto`s.
    Veel plezier en tot snel ziens.
    Lieve groetjes Ineke.

• 24 Februari 2011 - 14:56

Wesley:

Hoi Leela,
    Fijn om te horen dat alles goed met jullie is.
    Jammer dat de groep Christchurch zal moeten overslaan. Gelukkig waren jullie daar nog niet. Dat was veel erger geweest.
    Wens jou en de groep een mooie reis toe.
    Groetjes,
    Wesley

• 24 Februari 2011 - 15:37

Raagi:

Shiva rommelt, gelukkig in 'de verte'...... ;-)

• 24 Februari 2011 - 15:43

Hey Leela:

Fijn te horen dat je veilig bent, het rommelt behoorlijk in dw wereld. Geniet er maar van, Dikke knuf, xx

• 24 Februari 2011 - 22:07

Hanneke:

gelukkig leela dat jullie er niet bij betrokken waren. natuurlijk heb ik aan jullie gedacht, ben ook blij van je te horen. En wat een mooie foto's weer. Foto 2 zal in de Banjaert ook niet misstaan. Nog een fijne reis. Ik ga morgen naar het Engadin genieten van de sneeuw en de zon.
    Lieve groet,
    Hanneke

• 25 Februari 2011 - 06:44

Marousch:

hoi lieverd, ik sluit me volledig bij de vorige berichten aan en geniet van je schitterende en exotische foto's. GENIET ze, liefs

• 25 Februari 2011 - 15:39

Tineke:

Hoi mooie vrouw
    Blij dat je nog leeft,liefs van hier.

• 26 Februari 2011 - 11:26

Lisette:

Hoi Leela,

Blij te horen dat met met jou en de groep allemaal goed is en jullie ook niet in of in de buurt van Christchurch waren. Probeer vooral toch verder te genieten van dit mooie land en natuur. Gaan jullie ook nog rondom Queenstown wandelen? Greenstone-Caplestrack of Dart-Reese bv?

Groetjes,

Lisette

• 26 Februari 2011 - 15:14

Nora V D Zwet:

hoi LEELA

Fijn te horen dat jullie op de goede plekken zijn waar het veilig is mooie foto s zou er zo zin in hebben prachtig!!! Waneer??? Tot over 2 weken.
    groetjes NORA