Foto s - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Foto s - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Foto s

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

16 Juli 2008 | IJsland, Reykjavik

Nog even een paar plaatjes die ik vandaag heb gemaakt.
Liefs Leela

• 16 Juli 2008 - 01:42

Fototaker:

WoW!! love these fotos, and specially the sky and sunset pixs!!! amazing!!!!
    thanks so much for sharing!!! -------
    WoW! de liefde van deze fotos, en speciaal de hemel en zonsondergang pixs! amazing!
    dank voor het delen van zoveel!

• 16 Juli 2008 - 02:09

Fototaker:

WoW!! love these fotos, and specially the sky and sunset pixs!!! amazing!!!!
    thanks so much for sharing!!! -------
    dank voor het delen van zoveel!

• 16 Juli 2008 - 06:45

Joost En Joke:

Hoi Leela, IJsland is ook heel bijzonder, hè? Onze zoon zei het al.Keuze wordt moeilijk.Goede reis verder.Liefs,
    JoJo

• 16 Juli 2008 - 08:29

Wilmaa:

Nog een vogelkenner ook!
    Ik had nog nooit van de koperwiek gehoord, komt ie ook wel eens naar Nederland gevlogen, als wintergast of zo?

• 19 Juli 2008 - 15:46

Tanja:

Dag lieve schat,

Ik ben zelf net terug van groepsvakantie in Cornwall. Ook een hele prettige makkelijke groep. Wat genieten is dat he als alles klopt; mooie contacten, prachtige landschappen, alleen maar genieten.
    Have fun love!

Liefs + knuf,

tanja

• 21 Juli 2008 - 01:17

Anne Uit Arnhem:

Hoi Leela
    Ben er stil van!! écht prachtige foto's. Zo kan een reis niet meer stuk.
    Ik reageer wat laat maar daar zijn ze niet minder mooi om.
    Veel plezier op je verdere rei in IJsssss..Land
    Lieve groeten Anne.

• 22 Juli 2008 - 12:21

Trix:

Hoi Leela,

Wat een leuke en mooie manier om kennis te maken,voor mij dan, met IJsland. Wat fijn dat alles zo lekker loopt daar en dat je in een land bent waar jij zo van kunt genieten.

Groetjes van Trix