Nog steeds in Myvatn - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog steeds in Myvatn - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Myvatn

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

15 Juli 2008 | IJsland, Reykjavik

Maandag de 24e juli.
We zijn net aangekomen in Myvatn en blijven hier 3 nachten. Het is weer heerlijk om in IJsland te zijn en het is ook heel fijn om deze groep te begeleiden. 18 mensen, een assistente en een IJslandse chauffeur. We hebben het heel goed samen.De groep is heel leuk. Er is een prima sfeer. De chauffeur spreekt geweldig IJslands en een beetje Engels. Met een beetje van alles lukt het elkaar te begrijpen. We hebben ondanks het taalgebeuren toch veel plezier. En met de assistente kan ik het heel goed vinden. Dus ik geniet weer volop.
De fotos laten meer zien dan woorden kunnen zeggen, dus ik laat het hier bij.
Wederom bedankt voor alle lieve reacties. Tot een volgende keer.
Leela

• 15 Juli 2008 - 02:48

Fototaker:

incredible fotos!!!! i think the rock formation in the water is amazing, along with the flying bird is just outstanding images!!! your vision and eye and ability to capture beautYful scenics is just awesome!!!

• 15 Juli 2008 - 06:01

Joost En Joke:

Hoi Leela, mooie foto's van IJsland.Fijn voor je dat je het naar je zin hebt met een leuke groep.Liefs, JoJo. P.S. Zijn dat nog steeds dezelfde crocs van NZ?

• 15 Juli 2008 - 10:04

Wilmaa:

Ha die Leela, maandag de 24e? Wat leef jij toch snel!!
    Wat ben je aan het genieten, geweldig om te lezen. Wij genieten ook, van het gematigde Nlse klimaat. Het regent niet eens!
    Zaterdag vertrekken wij voor een weekje Buitenkunst, vol leuke dingen om te doen en te ontdekken in onszelf.
    Ik hoor en zie je weer,
    Wilma

• 15 Juli 2008 - 11:26

Charissa:

Wauw wat maak jij toch mooie foto's, ik heb samen met Peter genoten van al je foto's (ook van je vorige reizen). Geniet van je reis!!!(maar dat doe je wel zo te lezen) liefs Charissa

• 15 Juli 2008 - 19:41

Carola (N.w.hout):

Hoi Leela, Wat een geweldige omgeving. Leuk om te horen dat je het weer treft met de groep. Geniet ervan.
    Wij gaan donderdag op vakantie en zien je daarna weer.
    Het allerbeste, liefs Carola.