Einde van de reis - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Einde van de reis - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Einde van de reis

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

23 Juli 2008 | IJsland, Reykjavik

Na een aantal prachtige dagen langs de zuidkust zijn we nu weer terug in de hoofdstad van IJsland, Reykjavik. We heben weer prachtige dingen gezien. De foto s geven een impressie van datgene wat we hebben gezien.
Morgen vlieg ik weer naar huis. Iedereen bedankt voor het lezen en tot een volgende keer.
Groetjes Leela

• 23 Juli 2008 - 15:40

Fototaker:

Great to hear such news and I can only imagine the beautiful weather along the southern coast was perfect for you and your lucky group! have a safe and quiet flight home and can't wait to see more fotos and read more of your tales!!! HUGs!!!

• 23 Juli 2008 - 16:42

Fototaker:

what a GREAT foto!! i like this very much!!!

• 23 Juli 2008 - 16:48

Fototaker:

wow!! what a great scene!!! this is incredible!!!

• 23 Juli 2008 - 16:57

Trix:

Hoi Leela,

En jij bedankt voor het mee kunnen reizen vanachter de computer! Ik heb er weer van genoten.

Groetjes van Trix

• 23 Juli 2008 - 17:58

Divyam:

Groetjes vanuit de zomerweek, wat een prachtig land -- en goeie reis lieverd! liefs Divyam

• 24 Juli 2008 - 02:27

Anne Uit Arnhem:

Mooi heel mooi!! ik ga ook eens die kant op.Een goede vliegreis en fijne thuiskomst.Je komt met mooi weer aan.
    Lieve groeten van Anne.

• 24 Juli 2008 - 06:31

Hi:

wat een gave foto met de regenboog!!

liefs ebelien

• 24 Juli 2008 - 07:28

Laura:

Ha Leela,

Goede terugreis! Ijsland ziet er geweldig uit.

Liefs, Laura

• 24 Juli 2008 - 17:38

Joost En Joke:

Hoi Leela, welkom thuis. Je foto's zijn prachtig!
    Groetjes,
    Joke en Joost