Het dagelijkse leven in Alaska - Reisverslag uit Homer, Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Het dagelijkse leven in Alaska - Reisverslag uit Homer, Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Het dagelijkse leven in Alaska

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

08 Juni 2008 | Verenigde Staten, Homer

Ik ben nu een kleine week in Alaska en maak het dagelijkse leven mee hier in Homer, bij mijn vrienden. Vandaag gaan we sprokkelhout verbranden. Gisteren heb ik wat tijd doorgebracht met Simon, van bijna 6. Samen hebben we wat gefietst, ondertussen genoot ik van het fantastische uitzicht alhier. We zagen ook nog kraanvogels, echt super. Gisteravond uitgeweest met Katie, eerst naar een lezing van een schrijfster en daarna naar een dansfeestje. Alaska mensen zijn zeer open en ik had zommar allerlei gesprekken met voor mij onbekende mensen. Een paar dagen geleden hadden we nog een barbecue met vrienden van Katie.
Het leven hier is wat meer in het moment. Weinig plannen, gewoon leven bij de dag. Dat bevalt me zeer goed.
Ik laat het hier weer even bij. Ga wat fotos toevoegen bij mijn verhalen.
Tot een volgende keer.Liefs Leela

  • 09 Juni 2008 - 03:33

    Fototaker:

    love the colors!!! thanks so much for sharing and stay safe!!! love seeing your fotos!!!!

  • 09 Juni 2008 - 05:39

    Ebelien:

    Hoi Leela,

    Wat leuk om te horen over je belevenissen in alaska. Fijn dat het zo goed bevalt.

  • 09 Juni 2008 - 06:29

    Vasna:

    Wauw, Leela.
    Wat een prachtige Foto's.
    Wat fijn dat het goed gaat.
    Ik denk aan je.

    Liefs Vasna

  • 09 Juni 2008 - 06:53

    Divyam:

    Hoi Leela, kon een paar keer niet doorklikken naar je weblog, maar nu is het gelukt. Wat prachtig die natuur! Geniet maar lekker, en een dikke knuf van hiervandaan. liefs, Divyam

  • 10 Juni 2008 - 02:44

    Anne:

    Hallo Leela,
    Goh!! wat een geweldig systeem leven bij de dag, ik kan me voorstellen dat je daar niet weg wil, mooi easy life. zou ik ook wel willen.Alaska is dus wel een leuk vakantie land? het klinkt me altijd zo van Alá in de oren.Goed om te weten dat je geniet
    Geweldige mooie foto's
    Lieve groeten van Anne.uit Arnhem

  • 17 Juni 2008 - 16:56

    Joke En Joost:

    Hoi Leela,
    Mooie foto's, jôh!We worden echt nieuwsgierig naar Alaska.En hoe is het met de muggen?We proberen je te volgen via de reisgids van Askja.
    Groetjes,
    JoJo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1156
Totaal aantal bezoekers 208907

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: