Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Vrijdag de 13e

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

14 Juni 2008 | Verenigde Staten, Anchorage

Vandaag is het vrijdag de 13e. Ik zit in de lounge van het hotel waar ik vannacht slaap. Over een klein uurtje komen mijn eerste gasten aan en een uur later de rest van de groep. Spannend. Het voelt een beetje als plankenkoorts. Als ik de mensen eenmaal heb ontmoet is het goed. Nu voel ik me een beetje nerveus.
Gisteren ben ik hier aangekomen,heb eerst een nachtje doorgebracht in hetzelfde hostel waar ik mijn reis begon. Vandaag ben ik door de eigenaar van de hostel naar mijn nieuwe onderkomen gebracht. Daarna nog wat in de stad rondgelopen en een film bekeken over het Noorderlicht en verder nog naar een paar natuurfilms gekeken in een info centrum over Alaska. Echt prachtig mooi. En nu maar wachten op de groep.
Morgen varen we naar Cordova en daar blijven we 3 nachten. Heerlijk rustig zo n start.
De laatste dagen bij Kate waren heerlijk. Ik he genoten van mijn bezoek bij haar. De laatste avond hebben we zoveel lol gehad. Lekker hangend op de bank, foto s en filmpjes kijken die we de afgelopen week hadden gemaakt. Het is zo fijn om bij iemmand thuis te kunnen zijn. Vandaag was Kate ook in Anchorage. Ze is op weg naar een theaterweek in Valdez, dat ligt hier 6 uur rijden vandaan. Morgen vaar ik met de boot langs Valdez, dus wie weet ga haar weer zien. Alaska is groot en klein tegelijk. Homer is hier 5 uur rijden vandaan. Gisteren nam ik afscheid van haar en vandaag hebben we alweer samen gegeten. Gek he.
Ik geniet ervan.
Lieve mensen dank jullie wel voor de reacties. Ik geniet er steeds weer van ze te lezen.
Heel veel liefs Leela

  • 14 Juni 2008 - 05:33

    Fototaker:

    Glad you are having such a great time. yes, i can understand why you would be nervous BUT i am sure you do just fine... don't worry, be happy!!! sounds like you are having a great time!!! lucky you!!! take care!!

  • 14 Juni 2008 - 08:44

    Lian:

    hoi lieve Leela,
    wil je een fantastische reis toewensen en 'n heerlijke groep. Ik geniet v. je verhalen, zo open en authentisch! Ik ga zelf over 'n weekje naar IJsland, m'n 1e groep voor Askja Reizen, wie weet zien we mekaar nog in IJsl., ik ben t/m 14 sept in IJsl. te vinden. Heel veel liefs en allegoeds ~ Lian

  • 15 Juni 2008 - 11:55

    Georgien:

    goede reis ,vertrouw op jou .

  • 15 Juni 2008 - 12:36

    Martha Van Mourik:

    Lieve Leela,
    Vrijdag de 13e is van oorsprong een Dag van de Godin; eer het Goddelijke Vrouwelijke in jezelf en ontvang: in jouw geval nieuw gezelschap! Ik geniet van je belevenissen. Je bent een echte levensgenietster en Wereldburger. Dank hier voor! Heel veel liefs, ook van Daniël en Jan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 208996

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: