Nog een maand - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog een maand - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog een maand

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

08 Mei 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Nog een maand en dan gaat het reis begeleiden weer beginnen. 2 juni vertrek in voor een maand naar Alaska. Ik ben me nu druk aan het voorbereiden en heb er reuze zin in. In juli ga ik ook nog naar IJsland en in augustus hoop ik ook naar IJsland te kunnen. Dat is nog wat onduidelijk.
De afgelopen maand heb ik mijn 2e trainingsblok van de opleiding Familie opstellingen bij het AUMM instituut gedaan (www.aumm.nl) en ben ik ook nog op bezoek geweest bij Saskia en Henk en hun 2 kinderen in Lemele. Ik heb er weer een heerlijke tijd gehad. Ze zijn begin dit jaar in de boerderij van Henk zijn ouders gaan wonen en ik geniet altijd erg van een bezoek aan deze fantastische plek.
Afgelopen dagen heb ik genoten van het prachtige weer. Ben veel op het strand geweest en elke morgen skeeler ik naar de pier. Heerlijk zo vroeg in de morgen.
En als laatste nog een paar mooie foto's van hier.
Groetjes Leela

  • 08 Mei 2008 - 19:22

    Marloes:

    GAAF! Dat je over een maand alweer weggaat... Wist je trouwens dat mijn vriendin Erica eind juni een reis in IJsland gaat assisteren? Misschien ontmoeten jullie elkaar daar... :)
    Ja, hier is het ook goed uit te houden gelukkig! Misschien kunnen we wel een keer samen naar strand, ik zit er ook elke dag, alleen dan meestal Heemskerk of Castricum.
    liefs, Marloes

  • 09 Mei 2008 - 19:09

    Trix:

    Hoi Leela,

    Ik kijk er naar uit om je weer te kunnen volgen op je reizen!

    Hartelijke groeten van
    Trix

  • 14 Mei 2008 - 06:47

    Anneke M:

    Ha die leela,
    Wat een leven, om jaloers op te worden,
    Nou ik wens je weer heel veel plezier,
    Veel groetjes Anneke

  • 14 Mei 2008 - 18:11

    Deva Leela:

    Heerlijk, Leela, om je te volgen op je reizen in buitenland en eigen land en te merken hoe je geniet van het leven !
    Blij dat er mensen zijn zoals jij !!

    Veel liefs,
    Deva Leela (Brussel)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 208891

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: