Nog wat mooie plaatjes - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog wat mooie plaatjes - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog wat mooie plaatjes

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

11 April 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben alweer ruim een maand thuis en heb ondertussen me bezig gehouden met het bezoeken van vrienden, dichtbij en wat verder weg. Verder volg ik verschillende cursussen van de SNP omdat ik ook bij hen mag werken. EHBO, omgaan met groepen, kaart en kompas. En ik ben begonnen met een training familie opstelling bij het AUMM instituut. In de maanden juni, juli en augustus hoop ik weer te kunnen werken voor ASKJA Reizen. Zo ga ik in juni naar Alaska en in juli naar IJsland. Ik vind het leuk om wat foto's te plaatsen die ik de afgelopen maand in Nederland heb genomen.

• 11 April 2008 - 08:12

Lian:

hoi lieve Leela,
    ik vond het fijn je weer te ontmoeten, afgelopen zaterdag op de EHBO! Heb je nog een slaapplek gevonden??...in een kampeerauto in de sneeuw??
    Ik stuur je bijdeze mijn website: www.liansiekman.com
    We gaan dit weekend in de bergen kamperen aan Oostenrijkse grens.
    Hé veel liefs ~ Lian

• 11 April 2008 - 09:49

Joost En Joke:

Hoi Leela, Nieuw-Zeeland is mooi, maar Nederland is ook prachtig! De privéfilm is klaar. Ga nu beginnen voor de groep. Je hoort nog van ons.
    Liefs,

Joke en Joost

• 11 April 2008 - 10:07

Carola (N.w.hout):

Hoi Leela,
    Vond het weer erg gezellig. Lekker bijgekletst. Volgende keer gaan we eens weer iets aktiefs doen, toch? Mooie plaatjes heb je geschoten. Nederland is ook erg mooi. Je bent lekker bezig. Weet je al welke reizen je gaat doen bij SNP? Ik hoor wel weer iets van je als je tijd hebt. Liefs Carola.

• 13 April 2008 - 08:10

Tarunai:

Wat prachtige foto's!
    Leuk, dat je zo nog on line blijft!
    Hoop, je van de zomer tussen je reizen door (en na mijn afstuderen)weer eens te ontmoeten.

Veel liefs, Tarunai