Mijn 2e groepsreis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Mijn 2e groepsreis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Mijn 2e groepsreis

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

24 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Al meer dan een week ben ik onderweg met mijn nieuwe groep. Het is een groep van 18 deelnemers en ik vind het heerlijk om met ze rond te reizen. Daarbij komt ook nog dat het heel goed klikt tussen mij en de buschauffeuse (Lyne), echt heerlijk. We hebben veel lol en alles verloopt vloeiend. Ik voel me helemaal op mijn gemak met de mensen en dat werkt heerlijk. Na Auckland reisden we naar het Noorden, hadden fantastisch weer in de Bay of Islands. Ik heb eindelijk de mensen ontmoet die mij en mijn fiets vorig jaar bij Arthur's pas een lift gaven. Een echtpaar uit Russel. Ze hadden een expositie van hun eigen schilder werk aldaar. Ze zijn gepensioneerd en schilderen allebei. Ze maken prachtige schilderijen.
Na de Bay of Islands zijn we naar Rotorua gereden, daarna naar Whakatane en vervolgens naar Taupo. In Whakatane zouden we op excursie gaan naar White Island. Helaas raasde er een cycloon langs Nieuw Zeeland en dat zorgde ervoor dat de zee te ruig was en daardoor onveilig voor de excursie. In plaats daarvan zijn we naar Wai-Tapo gegaan, ook een prachtige plek met veel vulkanische activiteiten. Nu zitten we in Wellington. Hier blijven we 1 dag en overmorgen varen we over naar het Zuider-eiland. Hier krijgen we een nieuwe chauffeur of te wel chauffeuse. Lyne gaat morgen weer naar huis jammer genoeg. Ze werkt alleen op het Noord-eiland, snif, snif.
Ach het zal allemaal wel goed gaan. De volgende keer zal ik weer een aantal foto's op mijn weblog zetten. Ik heb mijn camera nu niet bij me.
Liefs aan iedereen en tot gauw.
Leela

  • 24 Januari 2008 - 11:39

    Wilmaa:

    Leela, vertrouwen op wat komt, gaat jou dat ook zo makkelijk af?
    Waar is je camera, hoe kun je die nu niet bij je hebben? Wij snakken hier allemaal naar die prachtige plaatjes van jou.
    Wij hebben vanmiddag de eerste portfoliopresentatie van de meiden. Laten ze zien wat ze het eerste halfjaar beleefd, ontdekt en geleerd hebben. Lijkt me heel leuk!
    Nou, dat is weer heel anders dan door NZ reizen, maar dat beleven wij hier weer.

    Knuf, W.

  • 24 Januari 2008 - 20:18

    Georgien:

    lekker op route ,en zo te lezen een vriendin voor het leven erbij ,wat een geluk met je nieuwe groep ,hoort allemaal goed aan ,enjoy ,ook genoten van de volle maan ? op de enige heldere dag en nacht hier in tijden hadden we een mooie
    volle maan gezien ,toen weer storn en regen ,maar.... de sneewklokjes bloeien in de tuin!!!! liefs g.

  • 24 Januari 2008 - 20:21

    Saskia:

    Hi lof!

    Bedankt voor je post. Ik kreeg je tweede kaartje (met verrassing!) twee dagen geleden, maar Henk zat steeds 'op' de computer, dus ik kon niet reageren. Erg leuk, dank je wel!
    Vorige week is Kars, mijn bootman, overleden. Ik ben er een paar dagen flink van slag door geweest. Hij is waarschijnlijk gewoon ingeslapen, want hij is in zijn bed gevonden.

    Fijn dat je 't weer naar je zin hebt.

    Liefs en knuf, Saskia

  • 24 Januari 2008 - 21:19

    Anne:

    Hadie Leela,
    Wat een geluk zoveel leuke mensen te ontmoeten en de vrije natuur voelen.
    En Leela....
    Als je een paar liftgevers kunt teruvinden in dat grote land, dan ga je Lyne vast wel weerzien
    Genietzeverder.
    Lieve groeten Anne uit Arnhem.

  • 02 Februari 2008 - 18:38

    Trix:

    Hoi Leela,

    Wat ben je al weer een tijd weg, zeg. En fijn inderdaad dat het gezellig is met je groep. Ik geniet van de verhalen en van de foto's. Hoeveel kilometer heb je inmiddels wel niet afgelegd, en dan bedoel ik qua lopen? Want ook toen je geen groep had ging je weer wandelingen maken. Jij hebt wel een fantastische conditie hoor. Ik las laatst een roman waarin een van de hoofdpersonen zei, een arts, dat hij mensen die wandelen vrijwel nooit in zijn praktijk zag.
    Nou, nog heel veel gezellige en mooie dagen daar toegewenst,
    en groetjes van Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 208896

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: