Foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

15 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik ga weer eens een poging wagen om wat foto's op mijn weblog te zetten. Alles is hier nog steeds oke, nog steeds erg warm. Vandaag heb ik mijn auto weggebracht en vannacht slaap ik in een backpacker. Lieve groetjes

  • 15 Januari 2008 - 07:47

    Georgien:

    Dear Miss L. ,het is heerlijk om s'morgens bij het opstaan je mooie zomerse foto's te zien ; balsem voor de ogen in een grijs en vochtig klimaat, je groep boft om weer met jou door dit heerlijke land te gaan reizen ,ga je een andere route doen ,of is het een basis gegeven ? wij zijn ondertussen op zoek naar een timmerman ,wie heeft een gouden tip ? liefs miss G.

  • 15 Januari 2008 - 08:29

    Marousch:

    lieve leela, prachtige foto's, dank je , ik sla ze op en zie ze dan regelmatig op jouw oude pc.
    De nieuwe fanclub is een succes, iedereen is enthousiast! Geniet ze nog van het prachtige landschap en de heerlijke natuur. liefs Marousch

  • 15 Januari 2008 - 09:27

    Dion:

    Ehhhh Leela,
    Lekker aan t genieten van je vrije tijd hier? Ben inmiddels ook even op het Noordereiland (Coromandel, Mnt Taranaki, Tongariro, Oostkust). Hmm, blijf toch fan van Zuidereiland!! Waar zit je nu? Gaat die koffie nog lukken? Denk dat t moeilijk wordt. Vlieg morgen voor week naar Melbourne en ben alleen nog van 22-30jan in NZ.
    Laat wat van je horen!
    groetjes, DIon

  • 15 Januari 2008 - 09:29

    Dion:

    Ben je in Auckland? Ben daar morgen (woe) van 1.50u tot 3.30u pm. Koffie Queen Street? SMS me op 02102627554!

  • 15 Januari 2008 - 09:31

    Shakti:

    Lieve Leela,

    Wat een prachtige plaatjes weer en wat lijkt me die warmte heerlijk...hier is het zacht en nat en donker... Maar goed, wel lekker "werkweer" en ik heb het erg druk!! Dus die mooie zonsondergangen zien geven even een rustmoment tussendoor, dank je wel!!
    Dikke kus, Shakti

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: