Orca's - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Orca's - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Orca's

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

18 November 2007 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Lieve vrienden en familie. Ik wil jullie allemaal onwijs bedanken voor de lieve reacties die ik op mijn vorige verhalen kreeg. Het is fijn te weten dat er zoveel lieve mensen met mij mee reizen en mee leven.
Afeglopen woensdag heb ik de mensen van mijn nieuwe groep opgehaald van het vliegveld in Auckland. 8 in totaal. Wat schetst mijn verbazing, komt er 1 iemand uit Beverwijk, 1 uit Egmond Binnen, 1 uit Heerhugowaard en 2 uit Hoorn. Een groep vol met Noord Hollanders. Erg leuk. Na een nachtje in de stad, zijn we op donderdag gelijk doorgereden naar het zonnige Noorden. Naar de Bay of Islands. Een gebied vol met prachtige tropische eilandjes. Eerst hebben een prachtige kust- en boswandeling gemaakt en op zaterdag zijn we met een groepje de zee opgegaan. De bedoeling was om te gaan dolfijn zwemmen. Aangezien we een groep orca's tegenkwamen ging dat niet door. Het was een zeer byzondere ervaring om deze dieren in hun natuurlijke leefomgeving te ontmoeten. Ik heb ervan genoten. De foto's volgen nog, ik kan op deze computer helaas geen foto's plaatsen. We zagen 1 mannetjes orca en 1 moeder met jongen. Echt geweldig.
Vandaag zijn we van het Noorden naar Rotorua, in het midden van het Noorder Eiland gereisd. Hier zijn veel geothermische activiteiten. Morgen gaan we lekker wandelen en 's avonds naar een voorstelling van een Maori groep.
Ik laat het hier even bij. Tot een volgende keer. Lieve groetjes Leela

  • 18 November 2007 - 08:35

    José:

    Hoi!
    Echt tegek die verhalen!Je kunt er wel een boek over schrijven?
    Succes daar en geniet ervan!
    Liefs José

  • 18 November 2007 - 09:07

    Georgien:

    whoepie nieuw zeeland komt tot leven en voor ons de mooie herinneringen ,het is heel fijn om dat te mogen delen ,dan gaat er een zonnetje schijnen ,enjoy !

  • 18 November 2007 - 11:45

    Tanja:

    Lieve leelala.

    Erg leuk dat je me hebt toegevoegd, zodat ik kan lezen waar je mee bezig bent. Je lijkt me helemaal in je element zo. Liefs + knuf.

  • 18 November 2007 - 18:40

    Deva Leela:

    fijn je zo te kunnen volgen op je reis door dit prachtige land.
    Wens je nog veel bijzondere ervaringen !

  • 18 November 2007 - 20:13

    Nettie:

    Hee Leela,

    Ik ben helemaal blij verrast met je mailtje! Je hebt wel een lekker baantje zeg! Ik ben wel een beetje jaloers hoor!

    Heel veel plezier en lekker genieten aan de andere kant van de wereld!!!

    Liefs Nettie

  • 18 November 2007 - 23:36

    Anneke:

    Ha Leela,
    Lijkt me prachtig om orca's te zien, is er nog een andere kans om met dolfijnen zwemmen? En wat een leuke kleine groep van deelnemers.Succes verder, ik vind het erg leuk om te lezen waar je zoal heen gaat en doet.
    Groetjes Anneke

  • 19 November 2007 - 06:48

    Marjo:

    Hey Leela,
    Je bent er lekker even uit en zo te horen vergaat het je heerlijk. Leuk en fijn om te lezen. Nu ik weer in NL ben kan ik gelukkig concluderen dat het leven een grote reis is! Ik begin langzaam mijn plekje te vinden. Veel plezier daar en zet al je zintuigen maar maximaal open!!

  • 19 November 2007 - 08:55

    Anne:

    Hoi Leela,
    Zo te zien ben je héél goed aangekomen in Nieuw-Zeeland.Heel leuk dat je veel Noordhollandgenoten bij je hebt dat moet wel een aangenaam vertrouwd gevoel geven, dat hd ik tenminste toen ik hoorde dat Irma ook uit Arnhem kwam.
    Wat een geweldige ervaringen in dat mooie land zeker met die Orka's.Wat zijn die geothermische activiteiten eigenlijk?
    Lees je daar hollandse kranten? Hier zijn niet zoveel opzienbarende activiteiten Het weer is niet lekker op een paar mooie zon/vriesachtige dagen na.
    Je schrijft leuk in je "dagboek"
    Veel plezier en lieve groeten uit Arnhem
    Anne

  • 19 November 2007 - 09:13

    Karien:

    Lieve Leela,

    Wat een prachtig aantrekkelijke beelden heb je beschreven en met foto's laten zien. Je ziet er ontspannen uit en helemaal in je element.
    Veel plezier bij de komende tochten en avonturen.

    Liefs,
    Karien

  • 19 November 2007 - 12:18

    Johanna:

    Hoi Leela,
    Wauw, dat lijkt me fantastisch om die orca's te hebben mogen aanschouwen.
    Geniet ook voor mij, als je wilt en kunt!
    Enne....blijf zingen, he!
    "I sing to the sun in the sky"; die zon is tenslotte overal, dat is dan weer lekker makkelijk!!
    Liefs,
    Johanna

  • 20 November 2007 - 15:42

    Marousch:

    lieve Leela, heerlijk al die belevenissen, ik ervaar het allemaal mee en wacht op je foto's om er het plaatje bij te krijgen, zover doe ik het met m'n fantasie. we gaan weer met een 'Fanclub" beginnen, misschien doe je weer mee? ik heb er weer zin in alhoewel ik merk veel in m'n gevoel te zitten (niet altijd hoor). mooi weer en fijne groep en veel beleven! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 208891

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: