Geland - Reisverslag uit Drury, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Geland - Reisverslag uit Drury, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Geland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

13 November 2007 | Nieuw Zeeland, Drury

Afgelopen donderdag was het zover.
's Morgens om half 7 werd ik door mijn vader naar Schiphol gebracht. Lekker vroeg, want ik wilde gewoon op tijd zijn. Je weet maar nooit met al die files in en om Amsterdam. Alles verliep op rolletjes. Ik kon gelijk inchecken en na een paar uur rondscharrelen in de taxfree, vertrok het vliegtuig prima op tijd. De vlucht verliep naar wens. Na 10 uur vliegen kwam ik aan in San Francisco om daar na 6 uur wachten weer verder te vliegen. Dit keer duurde de vlucht 12 uur. Ik vloog terug in de tijd, maar na de datumsprong grens zat ik weer op schema.
Op 10 November 5 uur in de vroege ochtend kwam ik aan in Auckland. Hier werd ik opgehaald door Vicki, een Nieuw Zeelandse vrouw, die ik in het begin van het jaar had ontmoet op een van mijn wandelingen. Zij woont vlakbij Auckland en had toendertijd al aangeboden bij haar langs te komen. Nu was het dan zover. Ik mocht bij haar en haar familie overnachten. Heerlijk om even ergens thuis te zijn. Vicki heeft 5 kinderen die allemaal het weekend thuis waren en dat was erg gezellig. We zijn nog met zijn allen naar het strand geweest en daarna barbecuen met wat vrienden van Vicki en haar man Richard. Typisch Nieuw Zeelands overigens om samen met je vrienden te gaan barbecuen.
Nu is het dinsdag avond, en ik ben net in Auckland aangekomen. Morgen komen de deelnemers, waarmee ik de komende drie en een halve week ga rondtrekken.

  • 13 November 2007 - 09:52

    Lian Siekman:

    Lieve Leela,
    wat fijn iets van je te horen en dat de reis goed is verlopen. Wat lijkt me dat zwaar joh zóoo veel en lang in het vliegtuig. Ik wens je alle goeds toe en een plezierig gezelschap de komende 3,5 week. Ik verheug me op je verhalen en foto's van jouw reis.
    Heel veel liefs ~ Lian

  • 13 November 2007 - 11:13

    Wilma A.:

    Ha die Leela, terwijl jij lekker op reis bent, ben ik bezig met: clear your clutter. Opruimen om nieuwe ruimte te maken voor van alles en nog wat! Mijn energie gaat er weer helemaal van stromen!
    Leuk om te lezen over jouw avonturen en hoe je bent opgenomen in het barbecue gebeuren. Jou kennende ga je er weer een puik en bijzonder reisje van maken, waar mensen nog jaren met veel plezier aan terug zullen denken.
    Dikke kus,
    Wilma

  • 13 November 2007 - 13:52

    Georgien:

    hoi ,ik weet nog hoe fijn ik het vond om ondersteuning te krijgen op reis , fijn om dat nu voor jou te doen ,hier komt ie ; heerlijk om die groene bomen + kalfjes te zien in de grijze hollandse dagen voor kerstmis ,geniet van de lente ! liefs georgie

  • 13 November 2007 - 15:16

    Vasna:

    Hoi Leela
    Fijn dat je veilig bent aangekomen en nu weer genieten van het land, de natuur en de mensen.

    Liefs Vasna

  • 13 November 2007 - 15:32

    Erik:

    Hoi Marry,

    Ik hoop dat je weer een leuke groep krijgt en dat je er een mooie tijd van maakt.
    Geniet ervan en we blijven je volgen.

    Erik

  • 14 November 2007 - 17:45

    Regina:

    Hoi Leela, tjeetje wat heerlijk om nu op vakantie te gaan. Geniet er maar lekker van. Sterkte als reisleidster, je weet dat je het kunt.
    Groet Regina

  • 14 November 2007 - 19:26

    Trix:

    Hoi Leela,

    Goed om te lezen dat je reis voorspoedig is verlopen. Dat is een heel eind, 22 uur vliegen. Wat een leuke website is dit trouwens, om op zo'n manier met veel mensen contact te kunnen houden. Het is hier de laatste dagen een stuk kouder geworden dus je mist niks. Bij jou daar ziet het er heerlijk uit. Als je dit leest heb je denk ik de deelnemers al ontmoet. Spannend, lijkt me. Ik kijk weer uit naar je volgende bericht.

    Groetjes van Trix


  • 15 November 2007 - 17:39

    HermJan En Anna:

    Dag Leela, fijn dat je goed gearriveerd bent en nu gaat het weer gebeuren. Heel veel plezier, we gaan je volgen.

    P.S. je T-shirt past prima en zit lekker, nogmaals bedankt.

  • 18 November 2007 - 23:21

    Anneke:

    Hallo Leela,
    Fijn dat je reis goed is verlopen, en dat Vicky je op het vliegveld op kwam halen, en dat je bij haar kon verblijven.
    Was natuurlijk wel een vermoeiende reis, en moest je niet acclimatiseren?
    Veel plezier met je reis, weer spannend, een nieuw avontuur met nieuwe mensen.
    groetjes Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: